Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

-contents-




























Περιεχόμενα του μυαλού μου:












... οικονομία όπου και να κοιτάξω 
την αντικρύζω στα πρόσωπα όλων



...σε ανακουφίζουν οι βραδινές βόλτες με αυτοκίνητο
σε μια μεσαία πόλη αρχές του χειμώνα
(έως και να τελειώσει η αγαπημένη σου playlist)




...θέλω να ακουμπήσω το πρόσωπό του 
με το δικό μου πρόσωπο, απαλά






... είναι δυσκολότερο να γράφεις -γκρι-
    (το μαύρο είναι εύκολο)





... μέτρησα μέρες που κράτησαν χρόνια και 
   μετά εξαφανίστηκαν από τη μνήμη
   (data compiled in diagrams)






... νερό στο λαπ-τοπ μου
   (ποτέ ξανά)






 ... ον-άις στρέιτ και με ζέστανε 
     έως και την κοιλιά μου κάτω.
     Παράδεισος μετά να βγαίνεις έξω 
     και να κάνει κρύο






... άκουσα στο τραπέζι δίπλα να λένε ότι 
   -ο κόσμος είναι γεμάτος σκατά...-
    άκουσα να του απαντάνε
    - κι εσύ ποτέ μη σταματάς να παίζεις φυσαρμόνικα...-







...




... λες μες τον χειμώνα, να καταφέρω να βάλω χιόνι 
    στον καφέ μου το πρωί 
   και να πιστέψω στον Άι Βασίλη πάλι...?











Ατάκτως Ειρημένα