Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΟΧΙ

 
 
 
 
 
 
Το ότι βρέθηκε αυτό το ανθρωπάριο να μειώσει και να εξευτελίσει τόσο πολύ έναν ολόκληρο λαό μέσα από μεθοδευμένες σκακιστικές κινήσεις με έχει εξαγριώσει όσο οτιδήποτε άλλο στη ζωή μου. Αλλά αυτήν την στιγμή να τον βλέπω στην οθόνη της τηλεόρασης να φτύνει την καταστροφή της χώρας μου στα πρόσωπα όλων νομίζοντας ότι έχει να κάνει με ιθαγενείς και υποτιμώντας την νοημοσύνη μας, στα μάτια μου φαντάζει χειρότερος από τον χειρότερο εχθρό μου. Παλιομαλά** παπαν***το μόνο που δε θα σε αφήσω να μου κάνεις είναι να σκύψω το κεφάλι@@@
 
 
Αυτό είναι το δικό μου -ΟΧΙ- για όλους αυτούς που χάθηκαν για την Πατρίδα μου
 
 
 
 

2 Comments:

Tali said...

ετσι!! και σημερα σαν να πνεει ενα αλλιωτικο αερακι !! ως αυριο πιστευω θα εχει φυγει μαζι με τη βασιλομητωρ !

Maria said...

κι εγω ετσι!!! τελευταια ησουν πολυ κατω , φοβισμενη , νομιζω οτι αρχισε να βγαινει ο τσαμπουκας , ολων μας.