Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2011

...λυπημένε άνδρα στο λεωφορείο



 .
.
.
.
.
.
.
.

χάθηκα μέσα στα μαλλιά σου το πρωί. 
ήταν καστανά,στιλπνά και ίσια. ούτε μια τρίχα δεν τολμούσε να διασταυρωθεί με κάποια άλλη. εγώ όμως μπλέχθηκα με εκείνα.όπως καθόσουν φαντάστηκα τις σκέψεις σου που έτρεχαν κάτω από αυτά και ήθελα να σου πω.
ξέρεις ότι είσαι πολύ νέος για να είσαι μόνος και λυπημένος με τα μακρυά μαλλιά σου να παίζουν μουσική στα μάτια μου?
θέλω να πιστεύω ότι αν το ήξερες θα άλλαζε διάθεση η μέρα σου όπως και η δική μου, εκείνη τη στιγμή που αναγνώριζα ότι μπορώ ακόμα να διακρίνω τόσο μοναδικές λεπτομέρειες.
... λυπημένε άνδρα στο λεωφορείο, όταν άνοιξε η πόρτα για να κατεβείς, εγώ μπορούσα να ακούω τις πασχαλιές να με χαιρετούνε.










.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.

11 Comments:

scarlett said...

Γράφεις μια στο τόσο, αλλά πάντα χαίρομαι να σε διαβάζω.
Χώρια η ατμόσφαιρα που φτάχνουν οι μουσικές σου.
Μπαίνω εδω μέσα και δεν θέλω να φύγω.

Τσαλαπετεινός said...

Πόσο ενδιαφέρουσα και τρυφερή μπορεί να γίνει μια διαδρομή, όταν υπάρχουν αυτού του είδους τα βλέμματα...

Καλό Σαββατοκύριακο ;-)

Margo said...

Εδώ χαρούμενη blogger:-))

Τι όμορφη στιγμή αυτή που περιέγραψες!!
Και η μουσική ήρθε κι έδεσε με την διαδρομή σου.. μέχρι την στάση;-)

Μην χάνεσαι..
Φιλιά πολλά!

"Ground Control to Major Tom" said...

@κοίτα να δείς που με ενέμπνευσες:)
λοιπόν, θα μου πεις εν ευθέτω χρόνω ποιό μουσικό κομμάτι θα θελες να ακούσεις στο ιστιολογιό μου και εγώ θα το "ντύσω" με την κατάλληλη ανάρτηση:)Καλό σου βράδυ Πορφυρή:)


@Ταξίδι ολόκληρο γίνεται Τσαλαπετεινέ μου.
Μεταξύ μας θα πρέπε κάποιος να τον "ξεματιάσει" μετά ;)
Καλό ΣΚ:)


@Μαράκι μου,

Δε χάνομαι οι ώρες δε μου φτάνουν.
Μακάρι η στάση του να αργούσε λίγο παραπάνω.
Μυθιστόρημα θα είχα γράψει ;)

Φιλώ σε εσένα και τα ζουζούνια σου *

Ανώνυμος said...

What an honour it must be to hear this being told ...



daily athens photo

"Ground Control to Major Tom" said...

Its so nice seeing you again my dear Robert:)
Sometimes there are strange people around that makes you want to see through them...
Just like your pictures and the perspective they give to others:)
Take care and have a nice weekend:)

scarlett said...

μα όλη η μαγεία είναι στην έκπληξη!
είναι που ακούω κάτι που δεν περιμένω να ακούσω.
κάτι υπέροχο συνήθως.
και αναρωτιέμαι πού το βρήκες, πώς το ήξερες ή πώς το συνδύασες

μαγικό σου λέω.

"Ground Control to Major Tom" said...

τις περισσότερες φορές με βρίσκουν όλα εκείνα που αναφέρεις.
τα ξέρω δεν τα ξέρω:)

Καλό βράδυ Πορφυρή:)

Hellen A said...

τι να πω...

λατρευω τις πασχαλιες ,
αυτο μονο !

Δε ξερω πως μιλούν αλλα ξέρω πως κάτι δυνατό πρεπει να σε κανει να τις "ακουσεις".

Ra Ma said...

Ως άντρας σου λέω πως θα έπρεπε να του το πεις!

Δοκίμασες να ξανα-πάρεις το ίδιο δρομολόγιο το πρωινό της επομένης? :)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Τάλι,
ποιητικός οίστρος γαρ;)
Παντως είναι κάποιες φυσιογνωμίες που σε προκαλούν να τις "ακούσεις".
Καλο βράδυ:)



@Μαρκόνι,
την επόμενη μέρα πήρα το auto μου γιατί είχα αργήσει για το γραφείο.
Δεν ήταν γραφτό:)

Φιλιά