Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

 .
.
.
.
.
.
.
.





Καλοκαίρι "αντιασφυξιογόνα μάσκα" ήταν αυτό και πολύ χαίρομαι που  το τοποθετώ σε παρελθοντικό χρόνο.

Ίσως και να φταίει κι ο Αγγέλακας με το "σιγά μην κλάψω"¨που άκουσα πριν λίγο να παίζει  από διπλανό μπαλκόνι .

Είχε πλάκα ο τύπος πάντως όποιος κι αν ήταν αυτός. Με το που με άκουσε να το σιγομουρμουρίζω δυνάμωσε κι άλλο την ένταση.

Δεν ξέρω με σιγουριά τι ωφελεί που κάθομαι και γράφω αυτές τις αράδες τώρα.

Μέχρι και πρότινος (καλύτερα να αναφέρω μέχρι και πριν ξεκινήσει η "Πτώση της Νεότερης Ελλάδας") έγραφα ακόμα και πάνω στα κίτρινα  ποστ-ιτ  του γραφείου μου.

Μια τσάντα εσωτερικά γεμάτη κολλημένα ποστ-ιτ.

Κάποια με μολύβι γραμμένες οι σκέψεις πάνω που μετά από καμιά βδομάδα ξεχασμένα στα ενδότερα, το μολύβι ξεθώριαζε και γίνονταν αόρατο και απλά τα πέταγα.

Κάποια άλλα ήσαν πιο τυχερά που ακόμα κι αν ξεχνιόντουσαν βδομάδες,όταν τα ανακάλυπτα  οι σκέψεις μου απλά είχαν μεταναστεύσει σε άλλες πολιτείες και το μελάνι αρχηγός να παραμένει πιστό και καθαρογραμμένο στα φυλλαράκια πάνω.

Εκείνα  τα άφηνα να αναπαυθούν εν ειρήνη στον επίγειο παράδεισο μιας φορδαρισμένης τσάντας.




Από τότε όμως έως κι αυτήν τη στιγμή ο χείμαρρος που τρέχει ανάμεσα σε αυτές τις δύο εποχές έχει κάνει το χάσμα αγεφύρωτο



Όσο κι αν προσπαθώ να διασκεδάσω τις εντυπώσεις λέγοντας ότι όσο λιγότερες επιλογές έχεις, τόσο πιο επιλεκτικός γίνεσαι το μόνο που αντικρύ ζω μπροστά μου για τα επόμενα τουλάχιστον 10 χρόνια είναι όχι ζωή αλλά επιβίωση και μια χώρα ρημαγμένη να αποτελεί το μέλλον των παιδιών μας,

Είμαι πολύ θυμωμένη με όλα αυτά που συμβαίνουν και ειλικρινά έχω ξεκινήσει να σκέφτομαι ότι μια άλλη χώρα, που μπορεί να  υπάρχουν και να ζουν αγαπημένα πρόσωπα και συγγενείς εκεί, να αποτελεί μια δεύτερη αρχή σε ένα γόνιμο και ασφαλή περιβάλλον.


Ίδωμεν...



Καλό βράδυ




.
.
.
.
.
.
.
.
.........
.
.
.

8 Comments:

Margo said...

Και η καινούργια κρεβατοκάμαρα; :)
Καταλαβαίνω Λινά μου είναι πολύ μεγάλη η απογοήτευση, όποιος έχει τον τρόπο να φύγει, το κάνει, ή τουλάχιστον το σκέφτεται σοβαρά.
Δεν ξέρω αν είναι ηρωικό ή μάταιο πια να μένουμε εδώ.. όσοι ζουν έξω μιλούν για ανθρώπινες πόλεις, κι ας έχουν οικονομικά προβλήματα παντού, ο πολίτης σέβεται τον πολίτη κάτι που έχουμε χάσει εδώ. Όσο λιγότεροι γινόμαστε όμως τόσο μεγαλώνει η μοναξιά..:(

Ελπίζω πριν κάνεις το βήμα, αν το αποφασίσεις τελικά, να μπορέσω να σε δω:)
Πολλά πολλά φιλιά

Spy said...

Σας εύχομαι να το σκεφτείτε καλά, και να αποφασίσετε ώριμα.

Και να φροντίσετε σε κάθε περίπτωση ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΤΕ!!!

Tali said...

χρονια και χρονια το σκεφτομαι ..
να φυγω...

νομιζω ομως οτι απο ενα σημειο και μετα μας προσπερναει ο χρονος!

οσο για το τι γραφεις
εχω νιωσει συχνα κι εγω τωρα τι γραφω για ποιον το γραφω ...τι νοημα εχει??

εχει..
γραφουμε για μας ..μια εκτονωση καιμια εξωτερικευση ισως και μια μαλλον λανθανουσα κοινωνικοτητα

αλλα σημασια ειναι τι γραφουμε μονοι..
και συχνα γραφουμε υπεροχα!!::))

υγ:κουκλιτσα????

"Ground Control to Major Tom" said...

@Mαρία μου,

Η αντιασφυξιογόνα μάσκα ήταν οι καλοκαιρινές μου διακοπές που μπορώ να πω ότι πέρασα υπέροχα:)

Με την επιστροφή μου πίσω διέκρινα για τα καλά το μέγεθος του προβλήματος που υπάρχει σ'όλη την επικράτεια.

Εκτός συνόρων πρωτευουσας η κρίση δεν έχει κάνει τόσο ορατά τα σημάδια της ακόμα.

Το να φύγω είναι το πλέον εύκολο και συμφέρον, το δύσκολο είναι να πιστέψω ότι το ίδιο θα είναι κι αν μείνω στα πάτρια...


Σε φιλώ πολύ και ελπίζω να τα πούμε κι από κοντά :)







@Σπάι,
Κι εγώ μου το εύχομαι ;)

Όπως κι αν έχει θα φροντίσω να μην :)






@Τάλυ μου,
Είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι σοβαρά κι αυτήν την οπτιόν και αυτό με κάνει να πιστεύω ότι ήνεγκεν η όποια ώρα...

Μου άρεσε η λανθάνουσα κοινωνικότητα που αναφέρεις, κάπως έτσι ξεκίνησα το ιστιογραφειν:)


ΥΓ. όλα καλά τάλυ μου :*

Margo said...

Πέρασα να σε "δω" και τι σύμπτωση, τώρα έγραφες:)

Λινάκι μου.. ότι αποφασίσεις να είναι μόνο για καλό και μη χαθούμε, ναι;

Αν βγεις παραέξω θα σε έχουμε ακόμη περισσότερη ανάγκη..

Καλό σου ξημέρωμα!

Ανώνυμος said...

Είναι φυγή αν θα φύγεις; Κι αν ναι, πειράζει; Δεν είναι δικό σου το κτήμα που καίγεται. Το κτήμα το φύτεψες και το καλλιέργησες κι εσύ, αλλά τα σταφύλια τα μαζέψανε οι άλλοι (λίγοι και πλούσιοι). Το ΚΡΑΤΟΣ είναι μόνο ένας (εκ των πραγμάτων αδιαφανής και διεφθαρμένος)μηχανισμός στον οποίο πληρώνεις νοίκι για να έχεις άδεια διαμονής και κάποιων κοινωνικών παροχών. Τίποτε άλλο. Το γεγονός ότι λέγεται Ελλάδα, Γερμανία, κλπ. δεν σημαίνει τίποτε. Δε μιλάω εδώ για την εθνικότητα ή το έθνος. Αυτό είναι άλλο θέμα.

btw. Πέρσι μετανάστευσαν δυο γνωστοί μου στον Καναδά. Και είναι λες και βρήκαν τον παράδεισο. Η μετανάστευση όμως δεν είναι εύκολη. Μέχρι να βρεις καινούργιους ανθρώπους που να γίνουν φίλοι σου...

Χαζοπούλι said...

Πολλών τα σχέδια περιλαμβάνουν μετανάστευση για μια νέα αρχή..

Μέχρι τότε όμως, η μόνη διαφυγή είναι να ζούμε στο τώρα..
Λέω εγώ... :)


-Χ.

"Ground Control to Major Tom" said...

@Fmotis,

Με σένα τα κανονίσαμε;)
Για αρχή θα μου φτίαξει ψωμί με τα χεράκια σου :)))

(Για Καναδά έχω ακούσει κι εγώ ότι το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων εκεί είναι κάτι παραπάνω από ανεπτυγμένο. Ωιμέ και τριςαλλί για όλους εμάς που ζούμε σε αυτήν τη χώρα...)



Καλό βράδυ









@Χαζοπούλι,

Δεν είναι διαφυγή πιστεψέ με.
Παγιδευμένος αισθάνεται κάποιος σε αυτήν τη χώρα...


Τεσπά,


Καλή βδομάδα να έχουμε :)