Σάββατο 24 Ιουλίου 2010

"Summer break"


                                                               .
.
.
.
.
.
.
.
.
.

"Περίμενε και περίμενε πολύ καιρό τώρα
Και περίμενε τόσο καιρό που πλέον τα ρούχα δεν του έκαναν πια και κρεμόντουσαν  σαν παράταιρα πουκάμισα πάνω σε κρεμάστρα.
Η ολοφάνερη οσμή της παρακμής κρύβονταν βαθιά στη ζέστη μέσα όσο κι αν προσπαθούσε η φωνή του να κουρελιάσει τον σκοπό που σφύριζε..."

Aυτό το κείμενο βγήκε σαν αυτόματη γραφή σήμερα στο γραφείο περιμένοντας να περάσει η ώρα για να φύγω.
Γράφοντας το τώρα διαπιστώνω ότι, όχι άδικα, το παρατσούκλι που του έχω δώσει (του γραφείου), είναι γαλέρα.

Αισθάνομαι άσχημα που ενώ σας διαβάζω δεν σχολιάζω τις αναρτήσεις σας αλλά τον τελευταίο μήνα πέρα των -χ- ωρών που κάθομαι μπροστά στον υπολογιστή της δουλειάς οποιαδήποτε επαφή με τη φρικτή, φωτεινή οθόνη του  μου προκαλεί αλλεργικό και σοκ θερμοπληξίας μαζί.




Στο τέλος της ερχόμενης βδομάδας ξεκινάει και η άδειά μου κιόλας κι έχω σκοπό αυτόν το τύπο που αναφέρω στο κειμενάκι μου παραπάνω να τον κάνω να βάλει τα "μπανιερά" του, να βγάλει το σκασμό  και να πέσει κατευθείαν στη θάλασσα με το κεφάλι μπας και γλιτώσω από δαύτον...

Τα λέμε πάλι από Σεπτέμβρη μεριά.


A! και μου αρέσει πολύ αυτός ο μήνας του "Ινδιάνικου Καλοκαιριού" όχι μόνο γιατί με αρχηγό εκείνον ξεκινάει επισήμως και το Φθινόπωρο αλλά και επειδή η "Λάρα" μου θα πάει στην Πρώτη Γυμνασίου!!!

Εκείνη φοβάται κι εγώ της χαμογελώ και της απαντώ ότι "εσύ δε φοβήθηκες που ήσουν κούτσικη στην Πρώτη Δημοτικού και θα φοβηθείς τώρα"?

- "Δεν καταλάβαινα όμως τότε βρε μάμμυ τι με περίμενε..." (!!!)

(άντε να απαντήσεις όμως μετά από τέτοια δήλωση)


Έχω σκοπό αυτές τις διακοπές να τις περάσω ΧΩΡΊΣ ΠΡΟ ΓΡΑΜΜΑ.

Απλά πράγματα δηλαδή. Εγώ και όλος ο ελεύθερος χρόνος του κόσμου ΜΑΖΊ!!!
Έχω την εντύπωση ότι θα ναι έρωτας at first site και για τους δύο μας και δεν αποκλείεται να με εφοδιάσει για το χειμώνα με όμορφες αναμνήσεις.

Αυτά από μένα προς το παρόν.

Καλό καλοκαίρι εύχομαι σε όλους σας κι αν συναντήσετε το μίζερο ανθρωπάκι που περιγράφω πάνω-πάνω ...


Παρακαλείσθε όπως να το ρίξετε  μετά των ρούχων του στη θάλασσα:)))















.
.
.
.
.
.
.