Κυριακή 22 Μαρτίου 2009

"LuLLaBy"

Αποκοιμήσου...

Απόψε ειδικά με την άνοιξη να παίζει live
και τις νύχτες χωρίς βαρύτητα.
Οι ουρανοί τι μπορούν να προσθέσουν στις ιδέες μας?

Απόψε ειδικά την κατανόησή τους...
που δεν υπάρχουν μάτια, παρά μόνο για γή να ρέει μέσα.

Να ανακατεύεται, να παιδεύεται, να φουσκώνει και να παλλινδρομεί
Στα πιο απόμερα μειλίχια μέρη.














Αποκοιμήσου...

Να έρθουν οι λέξεις να καταλάβουν
τη γύμνια τους
Να ψελλίσουν τις αδυναμίες τους


Αποκοιμήσου...

Είναι και αυτή η πανσέληνος και σε απορροφάει.
Η μοναδική τελεία, που αν και χωρίς κάθετη γραμμή, δεν είναι παρά ένα θαυμαστικό.















Αποκοιμήσου.
..
Είσαι γυναίκα υπό το κράτος της επιθυμίας άλλωστε,
δεν λέγονται τα πράγματα με το όνομά τους...


Αποκοιμήσου...
και η νύχτα θα σιγολιώνει σαν ειδυλλιακή καρτ ποστάλ,
σαν κουβέντες που μόλις αγαπήθηκαν...

17 Comments:

λι8οξόος said...

απ'τα πολύ ωραία σου major.
καλό βράδυ.

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

Σαν παραμύθι, σαν νανούρισμα, έρχονται οι λέξεις ντυμένες με αγάπη, τρυφερότητα και λυρισμό και σ' αγκαλιάζουν τρυφερά αφίνοντας σε να αιωρείσαι "χωρίς βαρύτητα" μέσα στο χάδι απ' το φως του φεγγαριού.

maximus said...

Μα δεν μας αφήνετε να αποκοιμηθούμε με τα αιχμηρά σας λόγια ούτε με τις μυστηριώδεις εικόνες σας! Γλυκιά καληνύχτα :-)

Ανώνυμος said...

Καληνύχτα...
Εκτός από το κείμενο, μου άρεσε πολύ η δεύτερη φωτογραφία. Τι είναι;

Ανώνυμος said...

Ευτυχώς το διάβασα πρωί κι έτσι γλύτωσα την αϋπνία των προβληματισμών του.
Πολύ όμορφο!

Καλημέρα

vinumbonum said...

Ανοιξη ειπατε Στρατηγε μου;

Ιορδανίδου Όλγα said...

Πανέμορφα δεμένες οι εικόνες με τα όνειρα, που καβαλίκεψαν τις λέξεις..Μου άρεσε ιδιαίτερα η παρθένα ματιά στις κουβέντες που μόλις αγαπήθηκαν!Καλή σου μέρα

Margo said...

...δεν θέλω ν' αποκοιμηθώ, θα μείνω να θαυμάσω τη πανσέληνο...
Καλησπέρα!

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Σε ποιον να γκρινιάξω εγώ τώρα ? :)
Δε μου λες...γιατί δεν κάθεται το blog σου φρόνιμο εκεί που το βάζουν? :)
Σε βάζω στη λίστα ιστολογιών και μου φεύγειςςςς !
Εγώ υποθέτω πως δεν βάζεις αναρτήσεις και τις χανωωωωω
ααααα !
τέ,σπα,τις διάβασα όλες μαζεμένες.
Βρίσκω όμως την παρούσα ιδιαίτερα αισθητική.
Η δεύτερη Φώτο απίστευτης ομορφιάς και βάθους.
'Οι ουρανοί τι μπορούν να προσθέσουν στις ιδέες μας?'

Μπορούν να προσθέσουν απίστευτες μακρόσυρτες επιθυμίες.
Σχέδια όνειρα και πλεκτάνες ,ρυθμούς να επιτευχθούν οι στόχοι.
Η στο κάτω κάτω να ουρλιάξουν μέσα στο μυαλό μας.
Να διώξουν τα βαριά σύννεφα που σκεπάζουν τις επιθυμίες μας,
να αποκαλυφτούν στα μάτια μας,Ίσως έντρομες από την αποφασιστικότητα μας να τις υλοποιήσουμε.
γιατί,έτσι θα χάσουν τη ζωτική τους ενέργεια και θα εξανεμιστούν.
Τι απομένει από μια εκπληρωμένη επιθυμία ?τίποτα ουσιαστικά για αυτήν.
Μόνο που η ψυχή γεμίζει.Τα κενά της παύουν.Έτσι πιο συμπαγείς και
πατώντας γερά στην αίσθηση της τριλογίας του θέλω - μπορώ - πετυχαίνω...
η ματιά να ατενίσει άλλα ύψη, επιτυγχάνοντας ένα βασικό σκοπό της ζωής .
Που είναι το πλήρη ξόδεμα κάθε δυνατότητάς μας .

τα είπα μαζεμένα και ξαλάφρωσα :)

Καλό βράδυ

Ανώνυμος said...

Με τέτοια μαγικά νανουρίσματα, οι άγγελοι κατεβαίνουν στο προσκέφαλο των ανθρώπων και τους ταΐζουν μάννα εξ ουρανού. Να γιατί μερικά παιδιά δεν θέλουν ποτέ τους να ξυπνάνε.
Αγγελικό κείμενο.
Αίσθηση ουρανού.

markos-the-gnostic said...

gc πολύ ωραία επιλογή

"Ground Control to Major Tom" said...

@Λιθοξόε...
Ελπίζω να υπάρξουν και άλλα ;)
"Ανοιξε" ο καιρός εκεί πάνω σε εσάς;)

Φιλιά :)



@Ανδρέα...
Είναι κάποια βράδυα που ρίχνουν "άγκυρα" στη μνήμη σου:)

Καλό σου βράδυ καλέ μου :*

"Ground Control to Major Tom" said...

@Maximus :)

Aν είναι τόσο αιχμηρά μπορούμε και να μην τα ακονίζουμε κάθε τρείς και λίγο ;)

Καλό σου βράδυ :)




@Καντάβρ...

Έχω την πεποίθηση ότι το "τοπίο" της δεύτερης φωτογραφίας θα άρεσε πολύ στο Καντάβρ σας :)

Πείτε του ότι μπορεί να το χρησιμοποιήσει και σαν τη θερινή του κατοικία :)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Πανδώρα (το νεό σου αβατάρ είναι πολύ όμορφο) :)

Χαίρομαι που τους διέκρινες... δεν ήταν ένα τελείως "ανενόχλητο" βράδυ...

Όμορφα Ονείρατα :)




@vinumbonum

Έτσι ισχυρίζονται, αν και εγώ πιστεύω ότι τα "ανοίγματα" είναι γεννετικό χάρισμα και όχι 'φυσικό χαρακτηριστικό"

Καλό σου βράδυ :)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Καλή μου Carpe diem :)

Το να αγαπήσεις κουβέντες είναι η απαρχή ενός μεγάλου "ρομάντζου"...

Και πάντα αυτές οι κουβέντες παρθένες παραμένουν.
Καλή Νύχτα :)))



@Μargo μου...
Να το κοιτάξεις με όλα τα άστρα που στριφογύριζουν όλογυρά του.


Και εκεί που μένεις το θέαμα πρέπει να είναι μαγικό :)

Καλή νύχτα :)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Kωνσταντίιινε!!!
Δεν ξέρω τι να κάνω με αυτό το μπλοκιό μου.
Τώρα έχει ξεκινήσει τα βράδυα και μου το σκάει ;)

Ελπίζω να είσαι καλά γιατί χαθήκαμε-χάθηκα, (συνέβει κάτι,σε κάποιο πολύ κοντινό και αγαπημένό προσώπο -ελπίζω να μην αποδειχθεί σοβαρό- και είμαι απο την Κυριακή σε μια όχι και πολύ ευχάριστη διάθεση).

Μου αρέσει να πειραματίζομαι με τις δυνατοτήτες μου και με αυτόν τον τρόπο έχω ανακαλύψει και άλλες, καλά κρυμμένες, που δεν πίστευα ότι είχα.

Φιλιά καλέ μου :*

ΥΓ.Αν συναντήσεις το μπλοκιό μου ξανά να ξεπορτίζει μαλωσέτο μου, σε παρακαλώ εκ μέρους μου :)










@Τheorema :*

Wim Wenders und "In weiter Ferne, so nah".

Kαι ένας απο τους αγαπημένους μου διαλόγους:

Emit Flesti: Have you heard the prophecy? "In the Year of Hate, when all that is foreign is despised, dark riders will enter the harbor, seize the ship and everyone on it and sail them straight into hell"

Cassiel: I know all prophecy, but not this one. You made it up.

Emit Flesti: What's the difference? It just happened.

Κάτι τέτοιο έχω κατά νου να γράψω...

Καλό το μάννα... αλλά τι θα ήταν η βάτος αν δεν είχε πέσει φωτιά να την κάψει ;)


Τα φιλιά μου :*

"Ground Control to Major Tom" said...

@markos-the-gnostic :)))

Μπορεί να ήταν καλή η επιλογή αλλά, θα σε παρακάλεσω να μου δώσεις τη δυνατότητα να πώ και εγώ κάτι παρόμοιο για τα δικά σου τα γραπτά:)

Αναμένω :)