Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

"Είμαι ένα τοπίο εγώ"... είπα...





"Είμαι ένα τοπίο εγώ", είπε...
"ένα τοπίο και μία φιγούρα που περπατάει στο τοπίο αυτό, είμαι,
υπάρχουν βράχια εκεί και πράσινα χαρούμενα ανοίγματα μέσα στη καφέ μελαγχολία.
"Είμαι ένα τοπίο και το κορμί μου δεν χωράει πλέον στον χειμώνα. Το περπάτημα μου είναι σαν να κολυμπάς μέσα σε μπλου τζήν και μακό φανέλες".

"Είμαι ένα τοπίο εγώ"... είπε...
"ένα τοπίο και μία φιγούρα που περπατάει στο τοπίο αυτό, είμαι.
τα πάντα κολλάνε πάνω στο δέρμα μου. Το κορμί μου είναι σαν να κολυμπάς μέσα σε τσαλακωμένα χαρτάκια απο τσίχλες... μυρωδιές πρωινού σαπουνιού... ξεραμένα φύλλα που μούλιασαν στο βρόχινο νερό... καπνός τσιγάρου που μόλις έχεις στρίψει..."


"Είμαι ένα τοπίο εγώ"... είπε...
ο χειμώνας δε με χωράει πια.. Είμαι ένα τοπίο και τα μαλλιά μου γλύφουν ηδονικά τους ώμους... το κορμί μου είναι σαν να κολυμπάς σε γουλιές Galliano... σε πάγο που λιώνει αργά σε ξένο στέρνο... σε βλέμματα νυχτερινά που ξεπλένουν τη μέρα απο πάνω σου"... "είμαι ένα τοπίο εγώ"...

Και χωρίς προειδοποίηση την άγγιξα...

"Είμαι ένα τοπίο εγώ"... είπα...











25 Comments:

Margo said...

Όλες οι αισθήσεις στο κόκκινο... μας αγγίζει το τοπίο σου και μας παίρνει μαζί του!
Καλημέρα!

Μαύρος Γάτος said...

Ανοιξιάτικο τοπίο
Σχεδόν αβάσταχτα ερωτικό

απαντώ με πράσινο τσάι και σοκολατάκια γάλακτος σε σχήμα καρδιάς

I I sir!

Σ;ο)))))

Ανώνυμος said...

Και χωρίς προειδοποίηση την άγγιξα...

Μας αποτελειώσατε!...

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Ομολογούμενος εύστοχη η απάντηση σας
στο προηγούμενο σχόλιο μου.
το κολύμπι -η ο τρόπος- ναι .
Κάτι που το γνωρίζω .

Είσαι ένα τοπίο εσύ και άξαφνα σε άγγιξαν.
Τότε έγινες πίνακας ζωγραφιάς που απέκτησε ζωή.
Άρχισες να ρέεις,να μυρίζεις να πάλλεσαι
μέχρι που φωτιά και θάλασσα
υποχρεώθηκαν σιωπηλά να συνωμοτήσουν.

Καλό απόγευμα :)

MenieK said...

άσχετο... Μπήκα κι επειδή δεν άκουσα τον Μπάουι, ήμουν σίγουρη ότι έκανα λάθος και ξανατσεκάρισα τα λινκ... Δεν ήμαστε με τα καλά μας!!! Μάλλον γίνομαι σκυλί του Παβλόφ.

Ανώνυμος said...

Είσαι ένα Ανοιξιάτικο τοπίο γεμάτο χρώματα ζωής. Μας άνοιξες ένα παράθυρο να το απολαύσουμε.
Εξαιρετικό!

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

"Είμαι ένα τοπίο εγώ"...
Που δραπέτευσε από μιά
χαραματιά της άνοιξης
Που ντύθηκε με τα χρώματα
των λουλουδιών
Που λάτρεψε τον έρωτα
γονατιστός στα μάτια της
Που ορκίστηκε αιώνια αγάπη
στη ζωή
"Είμαι ένα τοπίο εγώ"...

ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ said...

Ιδιαίτερη γραφή με ιδιαίτερες λέξεις.
αλημέρα

Ιορδανίδου Όλγα said...

Ενα τοπίο που περπατάει μες στο τοπίο!Το μερικό που εμπεριέχεται στο όλο ή αντίστροφα, το όλο που εκφράζεται μέσα από το μερικό.Είμαστε ένα τοπίο όλοι μας..Σοφία αναγνώρισα στα λόγια.Να είσαι καλά.
Υ.Γ.Εχεις δίκιο.Τα πρέπει δεν ταιριάζουν στα ζητήματα της καρδιάς

markos-the-gnostic said...

πολύ ωραία είκόνα
κι εγώ το γυναικείο κορμί το βλέπω σαν τοπίο... παίρνοντας αφορμή και εφαρμογή από το τοπίο της αγαπημένης μου

Spy said...

Δεν είστε ένα τοπίο.
Είστε χιλιάδες.

maximus said...

Ένα τοπίο μέσα στη άνοιξη που οργιάζει μόνο με ένα άγγιγμα. Καλό βράδυ

"Ground Control to Major Tom" said...

@Margo...
Υπάρχουν φορές που ακόμα και το πιο ανύποπτο και μικρό γεγονός, σε κάνει να ξεχειλίζεις απο... ζωή...
Αρκεί οι "κεραίες" να είναι ανοικτές.

Καλό σου βράδυ καλή μου :)))






@Μαύρ3 Γάτε...

What a gent:)))

Tην επόμενη φορά να έρθετε να σας φιλέψω και εγώ, καυτή σοκολάτα με "Λεωνίδας" bitter ;)

Καλό βράδυ!

"Ground Control to Major Tom" said...

@Καλή μου theorema (πόσα ανάρτησες σήμερα?)

Φανταστείτε πως πρέπει να ένοιωσε "η φιγούρα μέσα στο τοπίο"... :)))

Καλό σου βράδυ :)





@ Κωνσταντίνε...

Το αντίστροφο μάλλον...
Το τοπίό ζωντάνεψε εμένα...

Φιλιά:))

"Ground Control to Major Tom" said...

@Μeniek,
Άκουσα να παίζει Bowie to spaceoddity στο ράδιο και έψαχνα να βρώ ανοιχτό Pc με το μπλοκ μου πρώτη σελίδα στον browser:)
Πάντως η μουσική είναι ένα βασικό συστατικό της... μνήμης.

Ελπίζω να είσαι καλύτερα αυτές τις μέρες.

Καλό σου βράδυ:)






@Pandora...

Με τιμούν τα λόγια σου αυτά...
Αλλά δεν νομίζω ότι είναι εξαιρετικά... Πειραματικά είναι και ας πούμε ότι βγαίνουν ακατέργαστα ώς εστί και βρίσκονται...
Και θα θελα, έτσι όπως είμαι εδώ, να σου πώ ότι μέχρι πρότινος εκτιμούσα το κάθε τι που είχες αναρτήσει... Τώρα πλέον... και εσένα σαν άνθρωπο...

Καλό σου βράδυ

"Ground Control to Major Tom" said...

@Ανδρέα...

Υπάρχουν στιγμές που και μόνο ένας ήχος, μια φωνή, μια εικόνα σε κάνουν να θέλεις να κρατήσουν για πάντα...
Όπως και η άνοιξη...
θα θέλα να ήταν περισσότερη:)

Καλό σου βράδυ και μεγιές η νέα εμφανιση του μπλοκ σου :)




@ΣΟΦΙΑ ΣΤΡΕΖΟΥ καλώς όρισες και καλώς σε βρίσκω:)

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Πειραματίζομαι και όπου με "βγάλει"...

Καλό σου βράδυ.

"Ground Control to Major Tom" said...

@Φίλτατε κατάσκοπε...

Πάει κοκκίνησα τώρα...

Παπαρούνα στο δωματίο μου μέσα έγινα...

Να στε καλά :)




@MAXIMUS...

Η αφύπνιση της φύσης...

Συμβολικά και ασυμβιβαστη...

Καλό σου βράδυ :)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Carpe diem καλή μου:)

Ας πάρουμε τα πάνω μας γιατί ο χρόνος κυλάει σαν σταγόνα στο πρόσωπο πάνω και χάνεται...

Φιλιά πολλά :)))




@markos-the-gnostic...

Ξέρεις πόσα χρόνια είχα να ακούσω κάποιον να αποκαλεί την συντροφό του "αγαπημένη μου"...?


Εξού και οι εμπνεύσεις που έχεις ...


Καλό σου βράδυ...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

EIΣΑΙ ΕΝΑ ΤΟΠΙΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΗΡΕΜΟ ΚΑΙ ΑΝΘΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ.ΕΝΑ ΤΟΠΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΦΩΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

"Ground Control to Major Tom" said...

Kαλώς όρισες Σκρουτζάκο...

Να είσαι καλά και εσύ καλέ μου:)

Ξέρεις το φώς είναι πάντου και πάντα...

Εμείς είναι που δημιουργουμε τις "εκλείψεις" ενίοτε...


Καλή σου μέρα :)))

Μαρια Νικολαου said...

Εμενα παλι μοναχα ο χειμωνας με χωρουσε μια ζωή ολόκληρη..

Ομορφες οι λεξεις σου
Καλη σου μερα

koulpa said...

xaxa μου θύμισες το sardo της diVa.. βεβαια τοπίο εννοούσε κάθε θυληκή ύπαρξη άξια να την κοιτάς..:):)
καλησερούδια:):)

"Ground Control to Major Tom" said...

Πάντα ο χειμώνας και για εμένα...
Αλλά όταν έχει υπάρξει ένας μακρύς και σκληρός χειμώνας, τότε να είσαι σίγουρη ότι η αλλαγή προς την άνοιξη θα σου ήταν πολύτιμη :)

Καλώς σε βρίσκω Μαρία :)

"Ground Control to Major Tom" said...

Γειά σου Κούλπα μου:)

Πές μου που ακριβώς μπορώ να βρώ αυτό το sardo που αναφέρεις γιατί μάλλον δεν πρέπει να το έχω διαβάσει εγώ.

Φιλιά πολλά!

koulpa said...

ax δε ξέρω αν το διατηρέι ακόμα η diVa.. κατά καιρούς το ανοίξει και το κλήνει..:):)
καληνυχτούδια:):)