Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011






















Μου έχει λείψει το γράψιμο. πολύ.  θα μπορούσα να γράψω για τη δουλειά πχ. αλλά  τις λίγες ώρες που δε  δουλεύω δε θέλω να ασχολούμαι καθόλου με αυτό το θέμα. με χαλάει. θα μπορούσα να γράψω για τον καιρό πχ. αλλά μπα μουντό το όλο σκηνικό μου φέρνει. θα πλήξω-πλήξετε.  θα μπορούσα να αναφερθώ για τα τεκταινόμενα και αυτήν την αέναη ελεύθερη πτώση που βρισκόμαστε πχ. αλλά δε θέλω να χαλάσω την έκπληξη της προσγείωσης. μου αρέσει δε να προσμένω δύο πράγματα . το ένα είναι η προσγείωση. το άλλο θα μου αποκαλυφθεί  μετά την προσγείωση. είμαι σίγουρη γι αυτό.    α! θα μπορούσα να αναφέρω πόσο  απολαμβάνω να ξεκινάω προτάσεις και παραγράφους με τη λέξη "εγώ" και που στο τέλος καταλήγω να τις επεξεργάζομαι και να τις σβήνω και στη θέση τους να βάζω "παράξενες" λέξεις που δεν κολλάνε μεταξύ τους. αλλά δε θέλω να με περάσετε εσείς οι περαστικοί  ότι εγώ είμαι κακομαθημένο ψώνιο.     θα μπορούσα να αναφέρω τη Βιολογία της α' γυμνασίου της "Λάρας" πχ. αλλά δε θα το κάνω απόψε. μου έπεσε βαρύ το διαγώνισμα που έχει αύριο στις δύο ενότητες αυτού του βιβλίου. τελικά οι αυτότροφοι οργανισμοί λέγονται και  παραγωγοί. όπως και οι ετερότροφοι οργανισμοί. καταναλωτές (οι αποικοδομητές ακόμα δεν κατάλαβα τι είναι. η Λάρα μου είπε πως ναι τα κατάλαβε). κοίτα τι μαθαίνεις στις 11 το βράδυ. απίστευτο.  αυτό, από την άλλη,  που όσοι συνεχίζετε να διαβάζετε.  δεν είναι το χιούμορ μου τώρα.  είναι μια ακατάσχετη κουρασμένη φλυαρία.  για να βλέπω το χώρο της λευκής ανάρτησης να γεμίζει με σκέψεις μου έστω και τόσο λοβοτομημένες από κούραση και γεμάτες από τα σημεία των καιρών.   αλλά άσχετο τελείως.   έχω επιθυμήσει να δω μια καλή ταινία με φαντάσματα. κανείς όμως άλλος δε θέλει. κρίμα θα ταίριαζε πάραυτα με pizza Zeas  και μπόλικη λάιτ (διαφήμιση δεν της κάνω). θα μπορούσα να γράψω πολλά ακόμα γιατί μου έχει λείψει το γράψιμο. εσείς.  τα πάντα εδώ μέσα. αλλά πχ. νυστάζω ήδη πολύ. αύριο εγερτήριο από τις 06:30 και επιστροφή στο σπίτι μετά τις 20:0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000.πχ.
















ghost someone. they told me...
ταιριάζει με τις αγαπημένες
ανατριχίλες...

.











































0 Comments: