Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




"το 430πχ μια μολυσματική ασθένεια αποδεκατίζει τον πληθυσμό της Αθήνας. Θύμα της και ο ίδιος ο Περικλής (429πχ) . Οι Αθηναίοι χάνουν το ηθικό τους. Ισάξιος διάδοχος του Περικλή δεν υπάρχει. Στην πολιτική κυριαρχούν πλέον οι δημαγωγοί "

"Όμως στην πραγματικότητα ολόκληρη η Ελλάδα εξέρχεται βαθύτατα τραυματισμένη.Πόλεις έχουν ερημωθεί, η ύπαιθρος έχει εγκαταλειφθεί. οι ηθικές αξίες έχουν καταρρεύσει, οι κοινωνικές δομές έχουν ανατραπεί, η θρησκευτική πίστη έχει αντικατασταθεί από την αμφισβήτηση"
-Αποσπάσματα από το 6ο κεφάλαιο της Ιστορίας της Α' γυμνασίου-




Δε γνωρίζω πλέον αν λέξεις όπως: προδοσία, σκοπιμότητα, επιβουλή, ιδιοτέλεια, κομματοκρατία, πελατειακό σύστημα,εξάρτηση, αναξιοκρατία,κοινωνική αδικία δυσλειτουργία,φαυλότητα,ανασφάλεια, ανημπόρια, αδιέξοδο, έχουν καμιά σημασία πλέον, ακόμα κι αν τα προβλήματα αυτά εξεταζόντουσαν σε in-vitrο συνθήκες.

Το μόνο που κατάλαβα με το σημερινό μάθημα της Ιστορίας είναι ότι μετά τον θάνατο του Περικλή το 429πχ και το τέλος του Πελοποννησιακού πολέμου, στην πολιτική σκηνή της Αθήνας κυριάρχησαν οι δημαγωγοί και ως έστι και λέγειν έχει παραμείνει η κατάσταση ίδια εώς και τώρα.


Είμαι κουρασμένη και απογοητευμένη πολύ που καταλαβαίνω ότι το φως στο τούνελ ίσως και να το δούν τα εγγόνια μου. Σίγουρα όχι εγώ, ούτε και το παιδί μου.


Είμαι κουρασμένη και απογοητευμένη που μιά πολύ καλή μου φίλη σήμερα που μιλήσαμε, μου είπε ότι περνάει πολύ δύσκολα οικονομικά εκείνη και η οικογενειά της και ίσως και να χάσουν το σπίτι τους.


Είμαι κουρασμένη και απογοητευμένη που κανείς δεν τιμωρείται για το παραμικρό.


Είμαι κουρασμένη και απογοητευμένη που η κόρη μου λέει με εκείνο το πλατύ και υπέροχο χαμόγελο της ότι όταν μεγαλώσει θέλει να γίνει σκηνοθέτης και πες τε μου σας παρακαλώ ΤΙ ΝΑ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΉΣΩ? ΘΑ ΠΕΙΝΆΣΕΙς ΜΕ ΑΥΤΌ? ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙς ΕΚΤΟΣ ΤΗς ΠΑΤΡΙΔΑς ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟς ΑΝ ΘΕΛΕΙς ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙς? ΤΙ?


Είμαι κουρασμένη και απογοητευμένη που πετσοκόψανε τη σύνταξη του πατέρα μου και τώρα στα γεράματα είναι τόσο προβληματισμένος. Εκείνος που πάντα ήταν μπαρκαρισμένος και ποτέ μου δεν έκανα μαζί του, ούτε διακοπές, ούτε Χριστούγεννα, ούτε Πάσχα, σαν παιδί.Μα πάντα τον περίμενα να έρθει και ήμουν περήφανη που είχα πατέρα καπετάνιο και τώρα τι?

Είμαι κουρασμένη και απογοητευμένη τόσο με όλην αυτήν την κατρακύλα γύρω μου που ακόμα και η λέξη "ευγνωμοσύνη" μου φαντάζει ειρωνική.


Τα πεπραγμένα σημαινόμενα άραγε επαναλαμβάνονται?





















































8 Comments:

Ανώνυμος said...

About 500 years ago, there was a man who wrote, that he 'would plant an apple tree tonight, while knowing that the world would end tomorrow.'



daily athens

scarlett said...

Τόσο απαγοητευμένο και αληθινό αυτό το κείμενο!
Αλλά η κόρη σας να μάθει την τέχνη-επιστήμη που πιο πολύ θα αγαπήσει και ταυτόχρονα να είναι πρόθυμη να αγωνιστεί για τη ζωή που ονειρεύεται.
Κάπου διάβασα πως ένας γονιός είναι καλό να προικίσει το παιδί του με δύο πράγματα : φτερά και ρίζες.
Μου άρεσε :)

b|a|s|n\i/a said...

την υγειά μας να έχουμε. και όλα τα καταφέρνουμε. πάντα το πίστευα. πάντα το πιστεύω.
μα τα τελευταία χρόνια πάντα σχεδόν το πιστεύω.
ή σχεδόν πάντα. και αυτό το σχεδόν πονά ώρες ώρες πολύ.
καλημέρα σου!

Tali said...

ολοι ειμαστε καλο μου λιγο πολυ ..

αλλα θα περασει ..
πιστευω ακραδαντα πως θα περασει
κρατα το χερι του πατερα σου και χαμογελα του οσο σε αξιωνει ο Θεος να τον εχεις κοντα σου..
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ!

ελα πιασε ενα χαμογελο στον αερα:) (ανοιχτα σχολια! απιστευτο???)

maximus said...

.. και ακόμα χειρότερα, δεν υπάρχει χρόνος να είμαστε κουρασμένοι και απογοητευμένοι.. μήπως να επανέλθουμε στη θεωρία του χάους, όχι την εκείνη, αυτή του δικού μας. Βρέχει εκεί; :))

Tali said...

Ωραια!! πολυ ωραια!!! ειναι κατασταση τωρα αυτη????

χχχχχχχχχ

Ανώνυμος said...

Please have a wonderful Easter Sunday

daily athens

Teuvo Vehkalahti said...

Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland