Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

-10-

 .

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Μάστερπσμ χρωστάτε κι εσείς μπύρες με αυτό το παιγνίδι κι όχι μόνο ο Οδοιπόρος σε σας...

10 αγαπημένα λοιπόν πρέπει να καταγράψω και μου φαίνεται δύσκολο απ την αρχή γιατί τον τελευταίο χρόνο κάνω αποκλειστική συλλογή από ακριβώς τα αντίθετα και άντε να το δεις αλλιώς το θέμα.


Έχουμε και λέμε λοιπόν:




Υπεράνω όλων η...
ΜαΡίαΜαΡίαΜαΡίαΜαΡίαΜαΡίαΜαΡία (το σποράκι μου)



/ Ταξίδια, ξένες χώρες, ξένες θεωρήσεις, κι ο κόσμος αλλάζει σχήμα



/ Οι ρυτίδες έκφρασης γύρω από τα μάτια και το στόμα και ότι συμβολίζουν αυτές με την πάροδο των χρόνων


/ Ο Χειμώνας, οι βροχές, το κρύο και  τα χειμωνιάτικα ρούχα, όταν τα φοράς για πρώτη φορά μετά από ένα ανελέητο καλοκαίρι


/ Το διάβασμα, όταν ξεμένεις στην κανονική σου ζωή απ' όλα αυτά που βρίσκεις χωμένα μέσα στις σελίδες


/ Τα παλαιοπωλεία, οι αντίκες και τα παλιά καλά κρασιά, γιατί ο χρόνος παζάρια δεν κάνει με κανέναν


/Το Muppet Show, ενίοτε το theme της σειράς γίνεται και ήχος στο κινητό μου. Είμαι ένας από τους δύο γέρους στο θεωρείο του Θεάτρου...



/Σινεμά - Θέατρο. Είναι όμορφοι οι placebo χαρακτήρες και καταστάσεις



/ Aundrey Hepburn & Breakfast at Tiffany's - all year through και all time classic



/ H μαγειρική. Η απόλυτα αγχολυτική και δημιουργική πράξη. Ξυπνάει ένας μικρός Αινστάιν μέσα μου όταν πειραματίζομαι με υλικά και καρυκεύματα.



/ Η θάλασσα.... απλά αφήστε με μέσα της να κολυμπώ





Πρέπει λέει να εναποθέσω τη σκυτάλη και σε όποιους άλλους  επιθυμώ, που όμως είστε εσείς που το μπλοκ σας βρίσκεται δεξιά, στα αγαπημένα μου ιστιολόγια :)












.
.
..
.
.
..
.
.
.
..

.
.
.





15 Comments:

Masterpcm said...

Ευχαριστώ για την ανταπόκριση

Δεν σχολιάζω τα 10...

Καλό ξημέρωμα

Ανώνυμος said...

Αυτό με τις ρυτίδες φαίνεται πως είναι πολύ επίκαιρο :) Και μου αρέσει αυτό που λες. Μου αρέσουν και αυτά τα παιχνίδια και θα κάτσω αύριο δηλ. σήμερα να ανταποκριθώ στο κάλεσμά σου.

Καλή νύχτα Λ.

Tali said...

ΤΩΡΑ αν σου πω πως φυσαει απιστευτα εξω και δεν ηθελα να κοιμθω καικαταπιαστηκα κι εγω με αυτο το παιχνιδι ..για να το εχω ετοιμο για αναρτηση τη Δευτερα?

κι ερχομαι εδω πριν κλεισω και παιζεις κι εσυ ..:)

μαλλον μας ειχα λειψει τα παιχνιδια

στο 3 στο 4 στο 5 ..μαζι σου!!!!!!!

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
καλημερα:)

fish eye said...

εκτος απο την χεμπορν, κι απο το μαπετ σοου..

λατρευω τα υπολοιπα σου.. ιδιαιτερα αυτο με τις ρυτιδες στα προσωπα..

*εγω εχω αδυναμια στις γωνιες των ματιων, εκει που μαζευεται η υγρασια;)))

Τσαλαπετεινός said...

Να παίξει κανείς ή να μην παίξει;
Ιδού η απορία...

Καλό σου απόγευμα

"Ground Control to Major Tom" said...

@Μάστερπσμ,
Εγώ ευχαριστώ για την πρόσκληση.
Να σας πω την αλήθεια τέτοιου είδους παιγνίδια δεν είναι το φόρτε μου αλλά έτσι γνωρίζεις καλύτερα τον άλλον:)
Κάποιο απο τα δέκα τα δικά σας από τα πιο ειλικριν και θαρραλέα:)

Καληνυχτώ:)







@Φμότις:)
Όταν διάβασα τη χθεσινή σου ανάρτηση κατάλαβα αυτό που αναφέρεις στο σχολίο σου εδώ.
Είναι τα αποτύπωματα της προσωπικής ιστορίας του καθενός μας.
Όμορφο να τα αναγνωρίζεις χαραγμένα πάνω σε ένα πρόσωπο.

Φιλιά Φώτη μου :)





@Τάλυ,
Κι εδώ αν και νοτιότερα απο σένα μας έκανε κάτι καταπληκτικές καταιγίδες!
Τόνωση και ευεξία αυτός ο καιρός:)

Αναμένω την αυριανήν!

Καλό βράδυ:)
(btw δε θα ήταν άσχημα να σκηνοθετούσατε ξανά κάποιο παιγνίδι σαν και εκείνο το υπέροχο που έιχατε φτιάξει το πάλαι ποτέ;))







@❤
Χεχε!
Αδυναμίες είναι αυτές χρόνων πολλών;)

*με εκπλήσει όμως δε, όταν σπάνια συναντώ άτομα και μου δημιουργούν νέα αγαπημένα δεδομένα.Πάντα νομίζω ότι τελειώσαν...*

Καλό βράδυ







@Τσαλαπετεινέ μου:)))

Καλώς ήρθατε:)


Θεωρώ την ερωτησή σας ρητορική,την αποριά σαν να μην εκφράστηκε ποτέ και να σας παροτρύνω να παίξετε.


Δεν ακούστηκε όμορφο έτσι? ;)


Καλό σας βράδυ :)

Ανώνυμος said...

Thank you for the honour of getting a glimpse of you. Please have a wonderful start into the new week.

daily athens

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

10 λοιπόν

-Το απρόσμενο του έρωτα
-Οι ερωτικές φωνές των αηδονιών
-Η ντυμένη μέρα με άρωμα χαμόγελο
-Η συνουσία των λέξεων σ ένα κρεβάτι χαρτί
-Τα σκόρπια όνειρα που φλέγονται σε άγρυπνους στίχους
-Η ισορροπία ανάμεσα σε βρεγμένους φόβους και χαμόγελα
-Οι μελαγχολικές νότες που αιωρούνται κάτω από το φεγγάρι
και σμίγουν στην ελάσσονα κλίμακα με τη σιωπή
-Το παιγνίδι του έρωτα με λέξεις πιόνια που περιπλανιούνται σε τετράγωνους
λαβύρινθους και καταλήγουν σε πολύχρωμα ορθογώνια κελιά.
- Να μετράς την απόσταση από τα μάτια σου
μέχρι το παράθυρο τ’ ουρανού με φεγγάρια.
- Η φωτογραφία που δεν βγάλαμε ποτέ μεγαλώνει ακόμα και γίνεται δέντρο αειθαλές.

Margo said...

Τελικά αυτό το παιχνίδι είναι απίστευτο. Παρέσυρε τους πάντες, έπαιξαν blogger υπεράνω παιχνιδιών και είχε πολύ πολύ ενδιαφέρον γιατί μάθαμε κρυφά σημεία που δεν γνωρίζαμε ο ένας για τον άλλον.
Ένα φιλί για σένα Λίνα μου αλλά και ένα για την πολύπολύπολύ μεγάλη σου αγάπη;)

mermyblue said...

Υπέροχα τα 10 σου (για το υπεράνω δεν το συζητώ καν!υπεράνω και υπέρτατο)...αλλά τα ταξίδια..το να φοράω τα χειμωνιάτικα ρούχα μετά από το ανελέητο καλοκαίρι...το διάβασμα, ακριβώς για το λόγο που γράφεις ότι γίνεται...οι ρυτίδες...και η θάλασσα είναι κοινά σημεία, ακόμη κ αν δεν τα έγραψα κ εγώ.
καλησπέρα

Ra Ma said...

Μου αρέσει που στον κάθε ένα που διαβάζω, ανακαλύπτω κάτι που δεν το είχα σκεφτεί, όπως οι δικές σου ρυτίδες έκφρασης (που τελικά χαρακτηρίζουν τη ζωή κάποιου) ή ο ήχος του σκι στο χιόνι της Taly.

Και με την μαγειρική να προσέχετε ε? Η κουζίνα είναι μικρός χώρος για πειραματισμούς με τη καμπυλότητα του χρόνου και τη δημιουργία μαύρων τρυπών! :)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Robert,

The honor is all mine Robert.
Have a nice week!

Sleep tight :)










@Aνδρέα,
Αυτά τα -10- τα δικά σου θα πρεπε να τα είχες αναρτήσει στο δικό σου μπλοκ.

Σε ευχαριστώ πολύ...


Καλό βράδυ








@Μαρία μου,
Θα θελα να αναφερόμαστε και σε όλα αυτά που δεν μας αρέσουν...

Μια εικοσάδα πιστεύω να μου έφτανε.


Φιλιά πολλά όμορφη μαμά!!!








@Mermyblue,
Τελικά σε όλους μας υπάρχουν κοινά σημεία.
Τι ωραία που θα ήταν να τα αναγνωρίζαμε έτσι εύκολα χωρίς να χρειάζεται παίξουμε για αυτά.

To 6 σου με συγκίνησε... είναι κάτι που κάνω πάντω κι όμως το παράβλεψα σε αυτό το παιχνίδι...



Καλή βδομάδα για αύριο:)








@Μαρκόνι,

Χμμ... δε θα μου κανε κακό κανά ταξιδάκι στο χωρο-χρόνο;)

Καλό βράδυ :)

maximus said...

Μάλλον το 'χασα αυτό.. Βρήκα ένα που μου αρέσει πολύ, αλλά δεν το λέω δημοσίως. Όμορφες οι εικόνες σας dear!

Καλημέρα :)

Tali said...

Ti θα γινει με σενα ρε κοριτσακι μου???

ελπιζω ολα καλα!:)

χχχχχχχχχχ

Tali said...

Ti θα γινει με σενα ρε κοριτσακι μου???

ελπιζω ολα καλα!:)

χχχχχχχχχχ