Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

"41 & counting..."






 Μαζί με τις ευχές, ο αμετανόητα εργένης κολλητός μου, μου έκανε και μια συμβουλή δώρο όσο μιλάγαμε στο τηλέφωνο πριν λίγο:


- Πρίν ποστάρεις την psycho-gothic ιστορία που έχεις γράψει για τα γενέθλιά σου σήμερα να θυμάσαι ότι ποτέ δεν πίνουμε όσο σιδερώνουμε...

- Έλα ρε μη μου πείς...?!


-Μα καλά τι στο διάλα! Θα ανεβάσεις τέτοιο κείμενο στο μπλοκ σου? Πας καλά χρονιάρα μέρα που είναι?


- Με δουλεύεις τώρα? Μου λες ότι "σιδέρωσες" κατά λάθος το πρόσωπό σου ενώ σιδέρωνες, με κάνεις και ανησυχώ πολύ και εσύ ενίστασαι για  το κείμενο που σου διάβασα?


έτοιο μίασμα ανήμερα γενεθλίων δε σου επιτρέπω να ανεβάσεις...


- Πες μου παιδί μου αν είσαι εντάξει τώρα??? Έχεις καεί πολύ?

-Μπα...απλά δε θα μπορεί άνθρωπος να με φιλήσει για πολύ καιρό μετά...


-Καλά που δεν σε φιλάνε  στο πρόσωπο μόνο ...


- Ευτυχώς δε λές... Και επειδή πονάω αρκετά και δε μπορώ να μιλήσω άλλο να μου υποσχεθείς ότι δε θα ανεβάσεις αυτό το πράγμα. Ναι...?

....................................................................................................................................................................




Γνωρίζοντάς τον καλά όσο κι εγώ, αναμφίβολα αυτή η συμβουλή "dont drink and iron" είναι από προσωπική του εμπειρία.


Και επειδή τον αγαπάω πολύ εδώ και δεκαετίες και επειδή με έκανε και γέλασα απόψε όσο δεν έχω γελάσει χρόνια τώρα...





Δήμο...?


Αφιερωμένο...
Φφφφφφφφφ ... 41!






















 

Aκούγεται η Amy Mcdonald
με το "This is the life"


13 Comments:

Margo said...

Την έκανες τελικά την ανάρτηση.. ας όψεται ο Δήμος:))
Ευχαριστούμε Δήμο που την έκανες να παρουσιαστεί και πάλι.. ελπίζω να είσαι καλά!!!

Χρόνια πολλά και από εδώ Λινάκι μου, είσαι στα ωραιότερα χρόνια, από εδώ και πέρα είναι τα καλύτερα!
Έτσι με συμφέρει:))
Φιλιά πολλάααααα

b|a|s|n\i/a said...

πάμε από την αρχή καθώς σέρβις αναβαίλαμπλ και πάνε οι ευχές. έλεγα συμφωνώ με την γλυλύτατη μάργκο. τώρα είναι τα καλύτερα. όχι τίποτα άλλο συμφέρει και μένα. :))
χιλιόχρονη λινάκι! πάντα τόσο γλυκιά. πάντα τόσο αγαπημένη. πάντα τόσο χαμογελαστή. με όλα αυτά και ακόμα περισσότερα που σε κάνουν πλήρη γεμάτη ολοκληρωμένη με όλα αυτά τα πανέμορφα αληθινά χαμόγελα της ολοκληρωτικής ευτυχίας.
χρόνια σου πολλά χρόνια σου καλά πάντα με υγεία πάντα με αγάπη πάντα με αληθινά χαμογελαστά ξεκαρδιστικά συναισθήματα με την κάθε ευτυχία. φιλιά σου πολλά πολλά!!

b|a|s|n\i/a said...

γλυλυλή! ε όπου γλυλύτατη γλυκύτατη βεβαίως βεβαίως. :))
φιλιά πολλά εορταστικά!!

Ra Ma said...

Χιλιόχρονη!!! αλλά πάνω απ΄όλα υγεία!!!

Τρόμαξα στην αρχή γιατί έτσι που το έγραψες -με τις χρωματισμένες λέξεις- φάνηκε πως ο φίλος σου κάηκε με το κείμενο που του διάβασες :/

Καλημέρες!!!

Νικόλας K. said...

Καλημέρα!
Χρόνια καλά όσο πιο πολλά γίνεται με υγεία και γαλήνη σου εύχομαι!
Φυσικά εύχομαι να δεις τους αγαπημένους σου ανθρώπους να είναι και αυτοί ευτυχισμένοι και υγιείς!
Υ.Γ. πάντα το έλεγα ότι το αναθεματισμένο σίδερο είναι ένα καυτό και επικίνδυνο όπλο!
Τα φιλιά μου:-)

λι8οξόος said...

ειδες που εισαι παλι εδω?
χρόνια σου καλά.

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Χρόνια πολλά ζουζούνα.
Ρίξε μιά μπουγάδα κι ένα σιδέρωμα στις διαθέσεις να φύγει το τσαλάκωμα του χειμώνα.
Αν και φέτος άκουσα θα φορεθούν διαθέσεις πλένε βάλε που στεγνώνουν στο σώμα και παίρνουν τη μορφή του. Οι πασίγνωστες ατσαλάκωτες διαθέσεις:)

Χρόνια πολλά και πάλι.

karkinos7 said...

Χρόνια Πολλά και Χρόνια Ζωής!
Την Καλησπέρα μου!

Ανώνυμος said...

Pali roba me kanes

O kamenos

maximus said...

Τις θερμότερες ευχές μου κι από δω αγαπητή μου Major Tom. Υγεία και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας. Χα χα καλό!! Αλήθεια κάηκε και εγώ γέλασα..;

Περαστικά πάντως :-)

theorema said...

Χρόνια πολλά και όμορφα σαν τα πέταλα ενός χρυσάνθεμου. Λαμπερά, ζωντανά, ευωδιαστά, αμέτρητα, λαχταριστά, ωραία!
Από καρδιάς, ένα γλυκό φιλί δικό σου :-)

Ανώνυμος said...

Μα πως είναι δυνατόν. Αυτό ούτε ο Σαρλώ δε θα το κατάφερνε. Εδώ παίζει και η παροιμία: όποιος παίζει με το σίδερο σιδερώνεται... Άσε που για μια στιγμή μου ήρθε η ιδέα ότι ο κολητός σου ο Δήμος δεν είναι άλλος παρά η Ελλάδα που καίγεται και επειδή ήπιε πολύ σπάταλα τα τελευταία χρόνια... Αλλά μετά το απέρριψα.

ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, Λίνα.

"Ground Control to Major Tom" said...

Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας αν και αυτόν το χρόνο συνέπεσαν μέσα σε στενωπό:)


@
Όσο για σένα καμμένε,όπως πάντα υπερβολικός;)