Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

"If critics say that..."












"... your work stinks it's because they want it to stink and they can make it stink by scaring you into conformity with their comfortable little standards.
Standards so low that they can n
o longer be considered "dangerous" ,
but set in place in their compartmental understandings."




*





(και με τον Kerouak μετέθεσα μια ακόμα αλήθεια στα αζήτητα ή πως εντέχνως οι ημέτεροι της Ευρώπης τις αποσιωπούν)





-The Journals of Jack Kerouak, 1947-1954-



(Ακούγονται οι Portishead από
την ταινεία
"the eternal sunshine of the spotless mind")
































12 Comments:

maximus said...

Μου δώσατε την ευκαιρία να θέσω ένα ερώτημα που συχνά με ταλαιπωρεί. Ποια είναι η ελευθερία του πνεύματος και ποια η ελεύθερη βούληση όταν ξέρουμε για παράδειγμα ότι,
x(m + n) = xm + xn (algebraic law); Aν αυτό δεν υποδηλώνει conformity τότε τι; Ποια είναι η δική μας ταυτότητα εδώ και ποια η σημασία τελικά της ύπαρξής μας μέσα σε μια στυγνή λογική αλλά από ότι φαίνεται και αναγκαία;

Ανώνυμος said...

Very interesting indeed to read, and spend time with.

A wonderful Friday for you.

επί λέξει said...

Μειδιώ για τους Μίδες που μήδισαν...
Νομίζω ότι με εννοείς...

Φιλιά πολλά και χωρίς καμία έκπτωση λόγω λιτότητας!! :)

Talisker said...

Δεν θα την αντεξω τοσο αφαιρετικη μεθοδο!!!!!!

θλω να διαβασω κειμενο! δικο σας!

-απαιτω!

καλο σκ:)

Νικόλας K. said...

και όταν επεξεργάζεσαι τα δεδομένα και βλέπεις το αδιέξοδο που σε έχουν οδηγήσει τι κάνεις; όταν βλέπεις ότι προσπαθούν να σε κονιορτοποιήσουν, να σε κάνεις να νιώσεις ένας πολτός από πριονίδια, ενώ πριν ήσουν ένα δέντρο ξεχωριστό τι κάνεις;
Δημιουργείς ένα δικό σου κόσμο για να προστατευτείς; Πρέπει να βρεθεί κάποιος που έχει την ισχύ να το κάνει λόγω της θέσης του και να πει: θα τα πάρουμε πίσω από εκείνους που προσπάθησαν να μας πείσουν για την ασημαντότητά μας, από εκείνους που κοίταξαν μόνο τον εαυτό τους... Να σπείρουμε εμείς την αταξία και ας μην την επιθυμούμε!
Λυπάμαι αν σε έμπλεξα...
Καλό ΣΚ Λίνα!

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

ΠΡΩΙΝΟ ΑΣΤΡΟ

(Απόσπασμα)
Κοριτσάκι μου, θέλω να σου φέρω
τα φαναράκια των κρίνων
να σου φέγγουν τον ύπνο σου.

Θέλω να σου φέρω
ένα περιβολάκι
ζωγραφισμένο με λουλουδόσκονη
πάνω στο φτερό μιας πεταλούδας
για να σεργιανάει το γαλανό όνειρο σου.

Θέλω να σου φέρω
ένα σταυρουλάκι αυγινό φως
δυο αχτίνες σταυρωτές απ' τους στίχους μου
να σου ξορκίζουν το κακό
να σου φωτάνε
μη μου σκοντάψεις, κοριτσάκι,
έτσι γυμνόποδο και τρυφερό
στ' αγκάθι κ' ενός ίσκιου.

Κοιμήσου.
Να μεγαλώσεις γρήγορα.
Έχεις να κάνεις πολύ δρόμο, κοριτσάκι,
κ' έχεις δυο πεδιλάκια μόνο από ουρανό.
Κοιμήσου.

Το πρόσωπο της μητερούλας φέγγει
πάνω απ' τους ρόδινους λοφίσκους του ύπνου σου
εαρινό φεγγάρι
ανάμεσα απ' τα στάχυα της έγνοιας της
και τα τριαντάφυλλα των τραγουδιών μου.
Κοιμήσου, κοριτσάκι.
Είναι μακρύς ο δρόμος.
Πρέπει να μεγαλώσεις.
Είναι μακρύς
μακρύς
μακρύς ο δρόμος.
...

Γιάννης Ρίτσος

Το χαρίζω στη μικρή σου έφηβη με την ευχή (και βεβαιότητα) να κάνει, μαζί με τη γενειά της, το κόσμο ξανά όμορφο.

theorema said...

Για το επόμενο κείμενο ήθελα να πω μόνο λίγες λέξεις: το παιδί σου δεν παίζεται! Έχεις ένα διαμαντάκι μέσα στο σπίτι σου. Μπράβο στους γονείς που αναθρέφουνε τέτοια παιδιά!!!

Λi said...

Το πόσο έχω συγκινηθεί δύσκολα θα σου το μεταφέρω μέσα από τα επαναλαμβανόμενα τιπ-τιπ-τιπ του πλαστικού πληκτρολογίου...!

Σε φιλώ δυνατότατα!

"Ground Control to Major Tom" said...

@Μάξιμους,
Με κάνατε και σκέφτηκα (και να φανταστειτε ότι με τα μαθηματικά έχω τις χείριστες σχέσεις)ότι αυτό είναι που δηλώνει η οποιαδήποτε εξίσωση.
Η ελευθερία νόησης και βούλησης δεν είναι που υποδεικνύει ότι τα πάντα στον κόσμο γίνονται με μια αιτιώδη συνάφεια?
Κάθε γεγονός που εμπεριέχει ανθρώπινη "δράση" δε δημιουργεί μια αιτιώδη αλυσιδωτή αντίδραση σε σχέση με προγενέστερες καταστάσεις?
Και δεν θεωρώ conformity οτιδήποτε παράγει η ανθρώπινη διάνοια.
Conformity για μένα είναι όταν η επιρροή αυτής της αλυσιδωτής αντίδρασης σταματάει τη δική σου.

Ελπίζω να μην σας μπέρδεψα

Καλό βράδυ:)








@Ρόμπερτ,
Ο Kerouak αντιλαμβανονταν τις καταστάσεις απο μια ιδιαίτερη γωνία.
Και τα πάντα είναι θέμα προοπτικής τελικά.

Καλό βράδυ :)







@Απόστολε,

Το "'αγγιγμα του Μήδα" είναι που ανοίγει το κουτί της Πανδώρας τελικά;)

(καλύτερα πρέπει να μου είσαι αυτήν την περίοδο.ναι? :*)


Φιλιά πολλά:)








@Ταλισκέρ μου :)

Συνάδει η όλη ψυχολογία μου με την περίοδο των ισχνών αγελάδων που περνάμε :)
Ευελπιστώ ότι θα υπάρξουν και άλλες περιοδοι στο μέλλον και όχι ισχνές.
(ὁσονούπω το κείμενο:)ΣΚ έρχεται που θα πάει θα έρθει)


Φιλώ σε :)








@Νικόλα μου,

Ο Μ.Αλέξανδρος δεν ήταν αυτός που έκοψε το γόρδιο δεσμό με το σπαθί του?
Όταν οι ερωτήσεις υπερσκελίζουν τη μία και μοναδική απάντηση που μπορεί να υπάρξει, τότε κάνουμε τις λάθος ερωτήσεις.
Υπάρχουν απαντήσεις που περιμένουν τη μία και μοναδική σωστή ερώτηση για να φανερωθούν.


Φιλιά πολλά:)









@Ανδρέα μου,

Σε ευχαριστώ πολύ για το ποίημα που μου έστειλες.
Διαβάστηκε απο αμφότερες και ευχαριστεί και εκείνη:)
Ξεκίνησε πριν μια βδομάδα περίπου να διαβάζει Τολη!
Και της αρέσει!

Φιλιά πολλά :)








@Theorema :)

Όλα τα παιδιά είναι διαμάντια.
Και το δικό μου σαν κόρη οφθαλμού το φυλάω.
Σε ευχαριστώ για τα όμορφα σου λόγια που μεταβιβάστηκαν και διαβάστηκαν απο την νεαρή έφηβη που με μια φωνή μου είπε...
"αυτά να τα βλέπεις εσύ που συνέχεια παρατηρήσεις μου κάνεις" ;)

Ο tempora o mores ;)


Φιλιά πολλά :)









@Ταιγκερ μου,

Μου φαίνεται ότι έχουμε ξεχάσει τι πραγματικά σημαίνει Ελλάδα.
Και έχουμε γαμώτο μια κληρονομια βαριά σαν Ιστορία :)


Φιλιά πολλά καλή μου :)

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Αυτοί φεύγουν αλλά το έργο τους παραμένει εδώ.
Άλλωστε, κάθε φωτισμένος άνθρωπος, με τη στάση ζωής και το έργο του,
έδειξε τον εσωτερικό δρόμο να ανακαλύψουμε μέσα μας τον δικό μας Θεοδωράκη και Χατζηδάκη που κρύβουμε εντός μας κι όχι να μας φορτωθούν στις πλάτες τους και να μας σύρουν στο φως.
Η αγωνία τους ήταν να αφήσουν παρακαταθήκη την οικουμενική συνείδηση κι αν αφεθείς στις μελωδίες τους ανακαλύπτεις της οικουμενικότητα.

Καλό Σαββατοκύριακο.

Talisker said...

επιτελους βρηκα μερος να γραψω

τωρα καταλαβαινω τη κακη συνηθεια ειναι αυτη που κι εγω εχω απο την αρχη και το γιατο εξοργιζονται οι φιλοι μου


ΑΝΟΙΞΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!
ακομα και μεηλ προσπαθησα ν ασου στειλω αλλα μου λεει οτι ο ιντερνετ εξπλορελ δεν μπορει νακανει αυτη τη διαδικασια μαλλον γιατι το εχω ρυθμισει να ανοιγει με αυτο ενω εχω καταργησει τον εξπλορελ και τωρα αυτο ολο θελει ψαξιμο


τεσπα θα στα πω εδω με την ελπιδα οτι θα τα δεις

στα δυσκολα μας καλο μου
παντα νιωθουμε πιο δυνατοι
πρεπει να ειμαστε εμεις στηριγμα για τον εαυτο μας και τους αλλους
και ναι πιο ευγνωμονες για οσα εχουμε γυρω μας

ποσο σε καταλαβαινω...

να προσεχεις κοριτσακι ακους!!!!??

και να συνεχισεις να αγωνιζεσαι με το κεφαλι ψηλα


καλημερα και καλη βδομαδα
φιλια!

"Ground Control to Major Tom" said...

Τάλυ μου σε ευχαριστώ εκ βάθους καρδίας.
Δεν έχω λόγια να απαντήσω σε ένα τόσο όμορφο σχόλιο.
Το απρόσμενο περιστατικό με τον πατέρα μου με κατέβαλλε.
Είναι η αδυναμία μου βλέπεις και εκείνος (που αν και ταξιδευε)μου έμαθε την αξιοπρέπεια της ζωής σε όλες τις εκφάνσεις της (όσο ντεμοντέ κι αν ακούγεται πλέον αυτό σήμερα).

Σε ευχαριστώ για όλα Τάλυ μου από εκείνες τι πρώτες φορές που είχαμε γνωριστεί προς τα τέλη του 2008.


Σε φιλώ καλή μου :)