Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

"Τhe Avengers or GoodNight Mrs Peel"












Γνώριζα πως το αυθεντικό δοκιμάζεται στη δυνατότητα να παραμένει ακίνητο και το ίδιο και οι "Avengers" που είδα σήμερα ξανά, μετά από πολλά χρόνια.



Ύστερα από μικρά και αδυσώπητα αλκοολούχα σκευάσματα που καταναλώθηκαν χθες βράδυ, διάλογοι τύπου:



Emma Peel: Would you like a drink?
John Steed
: Intravenously!




Με έκαναν να αναγνωρίσω, πως από τότε που για τις λέξεις δεν κατασκευάζονται κρυψώνες,
θα θελα να μουν εκείνη που ο witty Mr. Steed, με εκείνο το σαρδόνιο χρώμα στη φωνή του, θα μου ξεδίπλωνε τις μύχιες σκέψεις του λέγοντάς μου:



[Lean on me, Mistress Peel, as much as you like]
mmmmmmmmm..................
...........................................................................




Στο μούγκρισμα βρίσκεται τελικά μεγάλο μέρος της γαλήνης, ένα βαθύ, συντονισμένο μμμ..., από τις πατούσες ως την κορυφή του κρανίου.


Εκεί, σε αυτό το μμμούγκρισμα, δεν κατοικούν τα μυστικά του ξύπνου μόνο, μα και του ύπνου ακόμα, λέγοντάς μου ότι όσο λιγότερες επιλογές έχεις, τόσο πιο επιλεκτικός γίνεσαι και δραστικός σαν πυροβολισμός από το αυτόματο της Μrs Peel.




Και κάπως έτσι γίνονται τα μουντά χρώματα της μέρας, όταν το βράδυ βγαίνουν έξω βόλτα αγαπημένο μου ημερολόγιο...



Κατά τα άλλα δύσκολη εποχή, αλλά εντάξει, όλα θα πάρουν το δρόμο τους αφού "παντού αλλού"







































9 Comments:

ο αποτέτοιος said...

παντού.

αλλού.

(αλλά όχι εδώ..)

αλλού.

μόνο.


(εγώ πάντως έβλεπα τον άγιο)

b|a|s|n\i/a said...

ένα ενδοφλέβιο μμμμμμμμμμμμ
παντού αλλού
πάντα αλλού
παντού εδώ
φιλιά πολλά!

Νικόλας K. said...

παντού αλλού!
πιο πέρα από το παντού αλλού!
στη χώρα του ΄ποτέ - ποτέ΄
Όταν η δόνηση σε συγκλονίζει, από το επάνω μέρος του κρανίου, μέχρι την φτέρνα τότε έχεις πετύχει.
Μια βότκα Intravenously for me σε παρακαλώ!
Καλό ξημέρωμα, και καλή εβδομάδα!
Υ.Γ. Μην ξεχνάμε ότι πέφτει η θερμοκρασία και έχουμε να τηρήσουμε μια υπόσχεση!
Σε φιλώ με την θαλασσινή αύρα στην αναπνοή μου:-)

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

Μας ταξίδεψες, τότε που φτιάχναμε όνειρα. Μόνο που δεν προσέχαμε τον Μr Steed να λέει "Lean on me, Mistress Peel, as much as you like" Είχαμε τη δύναμη του ονείρου. Και τα όνειρα σήμερα, βαμμένα σε μουντά χρώματα είναι Εκδικητές. Εκτός κι αν ακούσεις "Είμαι διπλα σου. Πάντα."(σε ελεύθερη μετάφραση) Τότε τα χρώματα μπορούν να ζωντανέψουν.

Good night Mistress Lina
(Mε άψογη προφορά Οχφόρδης)

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Εμ, εγώ χρόνια το φωνάζω πως στο μούγκρισμα βρίσκεται το μυστικό της γαλήνης μα κανείς δεν μ' ακούει:)

Είδες ποτέ σου καμιά αγελάδα ταραγμένη? Όχι πές μου...

Μα κι αυτό το τόσο κατηγορούμενο βλέμμα τους...
νομίζω πρέπει να αναθεωρήσουμε τις απόψεις μας περί των βοοειδών.

Μη σου τύχει μόνο στο διάβα σου ιερή αγελάδα, εκεί να δεις τι έχεις να πάθεις:)

φιλί.

"Ground Control to Major Tom" said...

@αποτέτοιε
...
τα παλιά είναι αλλού...
όχι έδώ...
(δοκιμάστε να θυμηθείτε και τους The Persuaders με Roger Moore & Tony Curtis θα σας αρέσουν ακόμα περισσότερο).

Καλό βράδυ:)






@Βασίλη,
έχεις επεκτατικές τάσεις βλέπω;)


Καλό βράδυ:)







@Νικόλα,

Μεγιές και από εδώ!
Καλοστερέωτο:)

(και αυτό το σκ θα πέσει η θερμοκρασία ακόμα περισσότερο);)


Καλό βράδυ :)






@Ανδρέα,
"Υου re most welcome dear Andrew"
said Mrs Peel using all her charm :)

Sleep tight :)







@Κωνσταντίνε,

Με τις τρελλές αγελάδες πάντως έχω ένα θεματάκι;)

Καλό βράδυ:)

maximus said...

Μου αρέσουν τα λόγια της επόμενης ανάρτησης (δεν είχε .. για σχόλια) και πάρα πολύ αυτό το μυστήριο τραγουδάκι και ακόμα πιο πολύ .. τα λόγια του Gibson δίπλα! Καληνύχτα

"Ground Control to Major Tom" said...

Είδατε φίλτατε Μάξιμε?
Ακόμα και τα πλέον παράταιρα, ειμαρμένα άρρηκτα φαίνονται μεταξύ τους.

Καλό βράδυ :)

Talisker said...

Καλησπερα :)
σαν απαλο σου αγγιγμα και φευγαλεα μου ματια στη μερα σου
που περασε (μερες πριν )..

παντου αλλου..(τι ιδιοτροπη εκφραση ..:)

-να μου φιλησεις τη Μαρια:)

αργω λιγο γενικως γιατι λειπω
ημουν που ημουν ..απεγινα
-θα ξαναρθω ομως!:)