Σάββατο 9 Μαΐου 2009

"Nena once said: "99 Luftballons"






Kαι περπατάει η μέρα στις 9 Μαίου απόγευμα, με τα μάτια μου να έχουν πρίν λίγο κατασπαράξει λαίμαργα, ακόμα και την πιο ζόρικη αχτίδα ήλιου που έπεσε στο διάβα μου.


Τις αφήνω στην αρχή να μου χαϊδέψουν λίγο τις βλεφαρίδες και η ίριδα να συστέλλεται απο τη λάμψη τους και μετά στρέφω απότομα τη ματιά μου στην πιο μικρή κρυψώνα σκιάς που βρεθεί πρόχειρη.


Δε θέλω να τους δώσω το πράσινο των ματιών μου τόσο εύκολα.




Και η Μαρία μου, μόλις μου τέλειωσε μια ζωγραφιά, με το θράσος της ομορφιάς της να με κάνει να θυμάμαι μόνο μπαλόνια και τις γραμμένες λέξεις που έχει αφήσει στο χαρτί, να κάνουν αυτά που γράφω τώρα να τρέμουν απο τις συγκρίσεις.



Ξέρεις τι είναι όλα τούτα, τα απλοϊκά δοσμένα?


Όλα αυτά που επιθυμώ, κάποτε να μαι, πολλά πράγματα ευτυχισμένη την ίδια στιγμή.



Ο Άγγελος μου είπε χθες βράδυ, που τα πίναμε με παρέα σε μπαράκι δίπλα στο κύμα, ότι η βραδυά του θύμισε γαλάζια βράδια που ανεβήκαμε και μπήκαμε, όπως σε κελάρια με παλιά κρασιά γεμάτα.




Δεν ξέρω αν είχε πιει όταν μου είπε αυτές τις κουβέντες, αλλά ήταν, απο τις πιο γαλάζιες νύχτες με μπαλόνια που είχα νιώσει ποτέ μου.




Χωρίς ραφές. Σκέτη. Να μην ενώνει το παρελθόν με το σήμερα.



Μια βραδυά ριχτή, για να φωλιάζει στις κινήσεις της στιγμής, να χαϊδεύει το πρόσωπο, να απομακρύνεται απο το σώμα, ένα ελαφρύ κοκκινάδι στα χείλη να ξεπλένεται απο το Cuba Libre και στο κεφάλι μου μέσα χιλιάδες πεταλούδες να αφήνουν το βελούδο των φτερών τους κατευθείαν μές στα μάτια μου.


Τα μπαλόνια έγιναν αμέτρητα τότε.


Αν κάποτε επιθυμώ να μαι, πολλά πράγματα ευτυχισμένα την ίδια στιγμή μαζί, η Μαρία μου θα μου ζωγραφίσει αμέτρητα μπαλόνια σε γαλάζιο νυχτερινό ουρανό και σε κάθε ένα απ' αυτά θα μου χει γραμμένο...:



"η καρδιά μου χτυπά για σένα,

γιατί σημαίνει πως σε αγαπώ..."








17 Comments:

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

Αγάπη στο χρώμα τ' ουρανού
γεμάτου από πολύχρωμα μπαλόνια
Αγάπη ως την άκρη τ' ουρανού
με ατέλειωτα χαμόγελα φορτωμένη.

Όμορφο γαλάζιο απόγευμα Λίνα μου

b|a|s|n\i/a said...

να είναι όλες οι στιγμές σου αμέτρητα μπαλόνια. σε γαλάζιο ουρανό. να σε χαίρεται η μαρία. να την χαίρεσαι. πάντα με αγάπη και σε μπαλόνια ζωγραφισμένη.
το τραγούδι πόσες θύμισες! ;)

Μαύρος Γάτος said...

Μμμμμμμμ..... πανέμνοστο... πάλι!

Σ:ι)

επί λέξει said...

Ας μην έχουν μόνο ένα χρώμα για κρεβάτι τα μπαλόνια σας. Σε τέτοια πανδαισία χωρίς ραφές και στριφώματα και η Μαρία σου και συ είστε "αέρας πολύχρωμος".

Φιλιά!

Ένδειξη ζωής said...

Aπλά υπέροχο...το ίδιο και η μουσική επιλογή σου!
Φιλιά

Margo said...

Απόλυτα τρυφερό... πολλά πράγματα ευτυχισμένα την ίδια στιγμή μαζί!!
Πόσο μεγάλο μπορεί να ακουστεί το "σε αγαπώ"!

Πολλά φιλιά και στις δυο σας:)

Φαίδρα Φις said...

εύχομαι το σ'αγαπώ
ολοφώτιστο απαλό και ακέραιο...
σε ζωγραφιές και μπαλόνια
της Μαρίας
σε γαλάζια βράδια και κελάρια

χωρίς ραφές
ή με αναποδογυρισμένες ραφές


απ'την ανάποδη λέγονται
όπως νιώθονται τα σ'αγαπώ

καλημέρα
σε φιλώ

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Χμ, τι να πω για αυτόν τον μεγάλο έρωτα, υποσκιάζει τους συμβατικούς και χαρά σ΄αυτόν που έχει στη ζωή αυτή την αστείρευτη πηγή άντλησης δύναμης και κουράγιου. Να είστε καλά και οι δυό σας.

Καλή βδομάδα

"Ground Control to Major Tom" said...

@ Όταν η μικρή μου, μου έδωσε το χειροποιήτο δώρο της για την Εορτή της Μητέρας μία μέρα νωρίτερα, φιλώντας με, μου είπε ότι οι "εμπνεύσεις δεν γνωρίζουν χρόνο παραλαβής"...

Και τότε κατάλαβα τι είναι να βλέπεις πολλά μπαλόνια να επιπλέουν σε γαλάζιο νυχτερινό ουρανό.
Η ίδια μου είπε ότι έχω πάρει απο εκείνην :)


Καλό βράδυ σε όλους σας:)

Ανώνυμος said...

Έχουμε εξασφαλίσει δια βίου τα πιο χρωματιστά μπαλόνια του ουρανού. Αυτό που το βάζεις;
Χρόνια Πολλά μαμά!

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

Το μήλο δεν έπεσε κάτω από τη μηλιά.
Η μηλιά έπεσε κάτω από το μήλο.
Εύχομαι στη κορούλα σου να έχει πάντα εμπνεύσεις αγάπης πέρα από το χρόνο και πάντα να βλέπει ανοιξιάτικο γαλάζιο ουρανό.

maximus said...

Αυτό είναι μια ευτυχία! Οι λέξεις σας μετατρέπουν τα συναισθήματα σας σε πολύ όμορφες εικόνες για μας! Καλό υπόλοιπο βράδυ.

"Ground Control to Major Tom" said...

@Πανδώρα αν όλα τους αμολύσουν τα μπαλόνια τους ψηλά, δε θα υπάρχει χώρος για εμάς τους μεγάλους:)


@Ανδρέα μου,

Τελικά ποιός είναι ο ενήλικας δεν δεν έχω καταλάβει ακόμα με έμένα και την κόρη μου:)


@Μάξιμε,

Αν έχεις ήδη παιδιά θα πρέπει να γνωρίζεις ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να απεικονήσεις γραπτά την "πραγματικότητα" μαζί τους;)

Ανώνυμος said...

Τι ωραία κι ανάλαφρα τα λόγια σου. Λες και σε πήραν τα μπαλόνια και πλέεις μαζί τους στον νυχτερινό γαλάζιο ουρανό.

"Ground Control to Major Tom" said...

@Φώτη μου,
Καλώς σε ματα βρίσκω;)
Είναι αυτές οι νύχτες που ¨"μέρες" με μπαλόνια κάνουν τη ζωή σου;)
Φιλιά πολλά :*

(Το "δευτερό" σου πότε με το καλό έρχεται?)

Ανώνυμος said...

Με το καλό στις 10 Αυγούστου, όπως και στον πρώτο μας. Ο γυναικολόγος μας αστειεύεται κιόλας λέγοντας ότι κάνουμε έρωτα μόνο μια φορά το χρόνο...

AlexStre said...

πολυ ομορφα τα λογια πανω στα μπαλονια!