Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

"Πτ-Ωσεις"





'Εν-οικου Α-ρυθμου



Ονομαστική, το βλέμμα απολαμβάνει την αποστήθηση άλλου σώματος


Γενική, της πληγής,μια ρόδινη ουλή,σημάδι.Σκύβει και φιλάει



Δοτική, ειρήσθω εν παρόδω, άνοιξε τα μάτια γιατί με τα χείλη θέλω να στα κλείσω


Αιτιατική, τον κακό καιρό μη φοβηθείς.Εδώ ο καιρός περνάει


Κλητική, απο τότε που για τις λέξεις δεν φτιάγνονται κρυψώνες...
"Ω", μουρμούρησε ο ήρωας,
"κοιμόμουν,πριν με μαγέψουν τα πράγματα", παυσίπονες επαναλήψεις είπα.






21 Comments:

Ανώνυμος said...

:)

Margo said...

Σήμερα σε σκεπτόμουν, είχες αργήσει και διαβάζω αυτό.. κοιμόμουν πριν με μαγέψουν τα λόγια σου Λίνα!
Ό,τι πρέπει για το κλείσιμο της νυχτερινής περιπολίας μου:)
Καλό ξημέρωμα!

b|a|s|n\i/a said...

για τις άλλες πτώσεις λένε δεν έχει σημασία η πτώση καθαυτή μα η πρόσκρουση. συνειρμικά δεν έχουν σημασία οι πτώσεις καθαυτές μα πώς λέγονται. και κυρίως πώς πράττονται. καλή σου μέρα!

Μαύρος Γάτος said...

Τι Μαγική γραμματική!

Επέστρεψες επιτέλους, και μάλιστα πανέμορφα...

Σ;ο)))

Spy said...

Βρήκατε την "ώση" να γράψετε;

Εύχομαι αυτό που σας την έδωσε, να κρατήσει...
:)

Ιορδανίδου Όλγα said...

Αυτό το..από τότε που για τις λέξεις δεν φτιάχνονται κρυψώνες..
Πως τα κατάφερες με μια φράση τόσα πολλά;

Ανώνυμος said...

Στον ενοι(ι)κό Αρυ(ι)θμό όλες οι πτώσεις σε πτώση.

επί λέξει said...

Ευτυχώς που δεν έχουν πτώσεις τα ρήματα. Μόνο τα ονόματα και οι αντ' αυτών. Γιατί πολλοί θα ήμασταν έκπτωτοι. Μ' αρέσει που παραμένεις α-διά-πτωτη. Ως λόγος και ως άνθρωπος.

Φιλιά πολλά!

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

Στον πληθυντικό βρίσκεις ρυθμό στην ονομαστική που σε πάει ως τη κλητική. Ω φώτα που φωτίζετε λέξεις γυμνές.

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Πτώσεις επιπτώσεις και συμπτώσεις με λίγη καλή θέληση και ορθό χειρισμό αποτελούν το θεμέλιο λίθο της ζωής.
Θα μου πεις εδώ μιλάμε για γραμματική αλλά και η ζωή θέλει την αισθητική της:)

Καλημέρα από το καινούργιο pc μου, το άλλο τάπαιξε:)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

HELIASTER said...

Απόλαυσε "το της παρόδου το ΩΩΩ!!!" και οι επαναλήψεις θα είναι ένα νέο θαυμαστικό...

Ra Ma said...

Χμμμ, τέτοιες πτώσεις ...θα ήθελα πολύ να κάνω!

Καλησπέρα!!!

"Ground Control to Major Tom" said...

@Θα με συγχωρέσετε, που το τελευταίο διάστημα δεν απαντώ τακτικά στα σχόλια που μου αφήνετε.
Αλλά τον τελευταίο μήνα (με αξαίρεση την σημερινή μέρα)να έχω αναλωθεί στα εργασιακά μου, όσο ποτέ άλλοτε
\

Οι πτώσεις-μεταπτώσεις αλλά το κυριότερο οι "ώσεις" που πάντα τις ακολουθούν (όσο χρονο=βόρες και να είναι) είναι η εν-δυνάμει, κινητηριος ορμή των πάντων.

Σας καληνυχτώ

Μαύρος Γάτος said...

Ααααααααα.... "εργασιακά" το λένε τώρα, όλο αυτό το παραμυθένιο με την λευκή αμμο και τα κυανά νερά και τις πισίνες Σ:οDDDDDD

Καληνύχτα γλυκιά μου Μέιτζορ, δεν μάς χρωστάς καμμιά εξήγηση...

Ένδειξη ζωής said...

Επειδή στη τελευταία σου ανάρτηση μας έκλεισες το στόμα...εγω ήρθα εδώ να τα πω...Α! δεν τα μπορώ τα μούγγαφον :)
Σήμερα στην αναρτησή σου έχεις επιλέξει ως μουσική επένδυση το αγαπημένο τραγούδι μου απ' τον λατρεμένο μου Lou Reed.
Δεύτερον σου εύχομαι πάντα όμορφες στιγμές όπου κι αν είσαι...ότι κι αν κάνεις!
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα να έχουμε!

Ανώνυμος said...

Πολυ ομορφο, χαλαρο μπλογκ... καλο βράδυ :)

"Ground Control to Major Tom" said...

Επίσης καλή μου!!!
Την ίδια παρατήρηση μου έκανε και η κόρη μου :s

Καλά συνενοημένες είστε?

"Ground Control to Major Tom" said...

@Favas καλώς σε βρίσκω!

Ευτυχώς που με "ανακάλυψες" τώρα;)

Πρίν κάποιους μήνες θα πέφτες σε "τσουνάμι" ;)

Καλό σου βράδυ

Φαίδρα Φις said...

Major Λίνα...

σας ευχαριστώ πολύ για όλα!
ξέρετε εσείς

"τον κακό καιρό μη φοβηθείς"

θα εισηγηθώ για διδασκαλία
της καινούριας εκδοχής
των πτώσεων στα σχολεία

καλημέρα
σε φιλώ πολύ

"Ground Control to Major Tom" said...

θα μπορούσατε να είστε εσείς η δασκάλα της μικρής μου? :*
Όχι τίποτα άλλο, αλλά δεν ιδρώνει το "αυτί" τους απο εισηγήσεις.

(εγώ ευχαριστώ για το "φυλακτό" που μου χαρίσατε... Πολύτιμο...)

Σε φιλώ Φαιδρα μου και μην ξεχνάς ότι "Εδώ ο καιρός περνάει"... :*