Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

"Γαλήνη Πάσχουσα"

"Σε λίγες μέρες φεύγω για τα πάτρεια εδάφη της μητέρας μου, στη"Σχερία". Μας περιμένει εκεί το Πάσχα το δικό μου, γεμάτο συγγενείς, φίλους, μυρουδιές, χρώματα, ήχους του Ιονίου και αυτά τα απίστευτα πρωινά ξυπνήματα με τον ήχο της Καμπάνας να χτυπά πένθιμα καθ'ολη την Μ.Εβδομάδα και τη δική μου την καρδιά να γεμίζει μικρά κόκκινα χαμόγελα, τόσα πολλά απο δαύτα, που ξυπνάω και τα βλέπω να κολλάνε σε κάθε πρόσωπο που συναντώ!

Όλοψυχα θέλω να ευχηθώ σε όλους εσας, αυτήν την περίοδο των Παθών, γαλήνη και ειρήνη ψυχή τε και πνεύματι.
Να γεμίσετε απ' αυτό το ιδανικό καταπίστευμα αγάπης, που δεν προσμονεί και μηδέ εκπίπτει.

Με όλη μου την καρδιά, για όλους εσάς τους "άγνωστους αγαπημένους", όλβιες ευχές!





Ήλθε του θανάτου η ανάπαυση
γλυκιά
Άυρα που φεύγεις
μόνος αφουγκράζομαι
αβρό θρόισμα

"Νύχτα στο κελλί"







Ωστόσο λύπη
την αγκαλιάζω κι εγώ
γίνομαι βροχή


"Εσπέρα στο μπαλκόνι του κελλιού"











Κόκκινη κάλυξ
εαρινή οδύνη
ημιάνοιχτη


"Πρωί στο κελλί"









Εν τη ερήμω
εξ ουρανού αέρας
προς μετάληψη

"Μεσημέρι στο κελλί"










Μπροστά στη σιωπή
πως τα άφραστα φράσσω?
Λάμπε ποιήμα




"Μεσάνυχτα στο κελλί"





"Ιερομονάχου Συμεών"
αποσπάσματα από
τα βιβλία του

"Με Ιμάτιον Μέλαν"
&
"Συμεών Μνήμα"



15 Comments:

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Tι κατάλαβα ε ...
απλά μια φλασιά αίσθησης αποκόμισα
πως χρίζει ιδιαίτερα προσεχτικής ματιάς το κοριτσάκι που λέγαμε αν θέλει κανείς να την κατανοήσει καλύτερα γιατί με τα κοινά πρότυπα του μυαλού μας μέσα απ΄το σύνηθες θα δυσκολευτεί .

Δεν ξέρω που είναι η Σχερία αλλά μια χαρά ακούγεται :)
Με το καλό να πας ...

καλημερούδια

Margo said...

Να περάσεις όμορφα Λίνα μου, εκεί, στο δικό σου Πάσχα. Ανταποδίδω τις τόσο ιδιαίτερες ευχές!

Άγνωστη μεν πολυαγαπημένη δε:)

επί λέξει said...

Είσαι νεοέπηλυς στις θύρες του μικρόκοσμού μου, μα λέξεις όπως το "όλβιος" και το "κελλί", που επιλέγεις για το άνοιγμα καρδιάς, πόσο μ' αρέσει που στη χαλεπότητα των ημερών συμπορεύονται μεταφορικά και κυριολεκτικά και φτιάχνουν ένα φιλόξενο επέκεινα. Να περάσεις καλά, αγαπημένη άγνωστη. Και στο "γλυκύ μου έαρ" να προσθέσεις ...πού έδυ σου το νείκος".

Φιλιά πολλά!

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

Άγνωστη αγαπημένη φίλη. Η Πασχαλινή αύρα της απόδρασης σου στη Σχερία γλυκιά και τρυφερή.
Απ' τη Σχερία ο Οδυσσέας με τη βοήθεια της Βασίλισσας έφτασε στην Ιθάκη. Εσύ, αντίθετα, πας εκεί για να για να χαρείς γαλήνη, ειρήνη, πρόσωπα αγαπημένα. Αντί για κόκκινο αυγό σ' αφίνω λίγους στίχους συντροφιά για νάχεις στη Σχερία και πολλές πολλές ευχές


Μα να το αίμα μας
Αναβλύζει ξανανιωμένο
Γεμάτο βάγια και νιφάδες

Τα ταξιδιωτικά περιστέρια
Τα φιλιά του γυρισμού
Ο χορός των φτωχών
Κάτω απ' τα πορφυρά λαμπιόνια
Που ξενυχτούν την ελπίδα

Επιτέλους η νύχτα κρατούσε την υπόσχεση της

Επιτέλους τα χείλη μας
Υστερ' από τόσες πληγές
Έγιναν άξια να χαιρετήσουν

Το αθώο ψωμί
Τη γένηση των πηγών
Την απόλυτη έκσταση

Τάκης Βαρβιτσιώτης

markos-the-gnostic said...

ναι η ζωή συνεχίζει ακάθεκτη μέσα από άπειρους θανάτους, λες και αντριεύει απ' αυτούς

Maria Nefeli D said...

Sinexise. Ego auto sou leo epidi aplos esto kai an to kano san rompot.

Maria Nefeli D said...

Epidi auto to kano kai ego. Diladi sinexizo san rompot prostoparon.

Ιορδανίδου Όλγα said...

Που δε προσμονεί και μηδέ εκπίπτει...Η αγάπη που όλα τα αντέχει, η κραταιά μέχρι τέλους...Καλό Πάσχα καλή μου eφίλη.Οπου κι αν βρεθείς να είσαι υπό την σκέπη της..

Φαίδρα Φις said...

καλή Ανάσταση Major
αγαπώ πολύ την πατρίδα σου
έχω ζήσει εκεί πέντε χρόνια


σε φιλώ
όμορφο βράδυ

maximus said...

Κι εγώ σας εύχομαι να γεμίζει κόκκινα χαμόγελα η καρδιά σας όλο τον χρόνο! Θα σας επισκέπτομαι να ξαναδιαβάζω αυτά τα υπέροχα λόγια. Καλό Πάσχα!

Ιορδανίδου Όλγα said...

Καλή Ανάσταση να έχεις εκεί που βρίσκεσαι..

Ra Ma said...

Οι μέρες του Πάσχα σε μέρη που μεγάλωσες, γεμάτο αναμνήσεις και με αγαπημένους ανθρώπους είναι ότι καλύτερο για τη ψυχή!
Καλή Ανάσταση εύχομαι ολόψυχα!

Daria said...

Καλό Πάσχα να περάσεις στο νησί σου.
Κι εγώ σε εξοχές θα είμαι αλλά χωρίς αυτές να είναι φορτωμένες με παιδικές πασχαλιάτικες αναμνήσεις. Όλες οι πασχαλιές των παιδικών μου χρόνων υπάρχουν μόνον μέσα στη μνήμη μου. Δεν έμεινε σχεδόν τίποτε απτό να μου τις θυμίζει...

b|a|s|n\i/a said...

χρόνια σου πολλά. καλά. αγαπημένα. αληθινά ευτυχισμένα.
στα ταξίδια που κάνουμε. σε αυτά που δεν θα προλάβουμε. σε αυτά που αγγίζουμε. σε αυτά που μας αγγίζουν. σε αυτούς που ταξιδεύουν. μακριά μας. ο χρόνος πάντα. πάντα. γλυκαίνει. πικρά. γλυκά. όσοι ταξιδεύουν είναι πάντα δίπλα μας. όσο είναι στο μυαλό μας, στα θολά μας τα μάτια, στο χαμόγελό μας, είναι μαζί μας. και είμαστε μαζί τους.
χρόνια σου καλά. πολλά. ολοκληρωμένα! φιλιά! :)

"Ground Control to Major Tom" said...

Xριστός Ανέστη σε όλους σας...
Εμένα ξεκίνησαν όλα με τις καλύτερες προοπτικές, αλλά ένα δυσάρεστο νέο με "λύγισε"...
Μέρα με τη μέρα καλύτερα όμως...


@ Daria & Βasnia...
Kαλώς σας βρίσκω!