Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

"Kρύος καφές"

















Ακόμα
μία μέρα κύλισε και το τέλος της με βρίσκει να κάθομαι σαν χαμένη πεταρίζοντας νευρικά τα βλέφαρά μπροστά σε έναν ανυπόμονο κέρσορα που περιμένει τις διεργέσεις που συνήθιζα να τον ταΐζω

Είμαι θαμώνας της καίριας τακτικής ουκ εν το πολλώ το ευ, και το ιστιολογείν καλύτερα να γίνεται όταν κάποιος έχει κάτι να πει και όχι απλά για χάρη του και αυτήν την περίοδο, όποια προσπάθεια και αν κάνω, είναι σαν να επιχειρώ να βάλω μπρος με κλωτσιές μια μηχανή που έχει ακινητοποιηθεί για τα καλά.












Μόνο κάποιες μικρές, ανύποπτες στιγμές υπάρχουν...

εκείνες

που ο κρύος αέρας χαϊδεύεται με κάθε ξεσκέπαστη περιοχή στο πρόσωπό μου
και την κάνει να αναριγεί

εκείνες

που ο χλωμός ήλιος μπαίνει μέσα στο στόμα μου κι η γλώσσα μου
αμυδρά ζεσταίνεται


εκείνες

που όταν βρέχει και στάλες νοιώθω
στα πόδια μου να κυλούν
εγώ ξεθωριάζω
κι η βροχή ζωή αποκτά





Εκείνες τις ανύποπτες στιγμές

γίνομαι ζωντανή με μάτια κλεισμένα



γόνιμη ξανά



(ακούγεται ο Galt McDermot με τον "Κρύο του καφέ")











29 Comments:

ο αποτέτοιος said...

... but i feel much cleaner after it rains ...


:)

ο αποτέτοιος said...

ξέχασα να σας πω

με γεια!!!

Masterpcm said...

Πάντα μου άρεσε η γεύση του κρύου καφέ... στο στόμα... τώρα μου αρέσει και η μουσική του / σας.

Εύχομαι να γεμίσουν οι μέρες σας λευκό, σαν το μπλόγκ σας..

Καλό ξημέρωμα

Ανώνυμος said...

Being a made lover of rain, this for sure was of interest to read, at nearly ten pas three in the morning.

karkinos7 said...

Κρύο καφέ πίνω....
μάλλον πάγωσε...
σε ένα άδειο παγωμένο δωμάτιο....
ίχνος παρουσίας δεν υπάρχει...
και η δικιά μου παγωμένη είναι....
Μεγιές!
Την Καλημέρα μου!

b|a|s|n\i/a said...

σου πάει το φωτεινό. του λευκού.
σαν το φως του ήλιου. σε μία παγωμένη μέρα. που παγωμένη παύει να γίνεται.
καλημέρα σου! πολύ καλό σου μήνα!

fish eye said...

oμορφη αισθηση παρα του κρυου καφε..

καλησπερα

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Πάραυτα ξεπήδησε ένα διαμαντάκι.
Κι αν έτσι νιώθεις να μιά αλήθεια.
Μιά καλή αρχή βάσης δηλαδή
για να ξεδιπλωθείς.

Καλό μεσημέρι Λίνα.

Λi said...

Εισακούστηκαν οι προσευχές μου!!!

Ήρθες ξανάαα…!!!

Ποιο λευκή από ποτέ…
Αληθινή…

Με μια κούπα καφέ… έστω και κρύο.. (μήπως και προλαβαίνω ποτέ να τον πιω ζεστό…)

Μου έλειψες τα μάλα…

Φιλί από τάιγκερ εξουθενωμένη… στα πρόθυρα… αλλαγής… «φύσης»!!!

Γκουαααρρρρ….

Margo said...

Απίστευτο, σήμερα σκεφτόμουν εσένα και τον Αποστόλη που έχετε καιρό να γράψετε και μπαίνοντας βρήκα και τους δύο!:)

Ωραίες οι ανύποπτες στιγμές σου, γράφε αυτές δε πειράζει, τα άλλα όποτε έρθουν:)

Σου πάει το λευκό!
Αν θες οδηγίες για να μικρήνεις το mp3 σου να σου στείλω
Φιλιά πολλά!

koulpa said...

..να μαι κι εγώ.. κι εγώ ασαθής στις εμφανίσει μου.. όπως μπορούμε.. :):)
τη μουσική την άφησα για υπόκρουση.. σπάνιο για μένα.. :):)
καληπερούδια :):)

Νικόλας K. said...

Γεια σου Λίνα,
Πάντα έχουν αξίες οι στιγμές. Από τη μια στιγμή στην άλλη συμβαίνουν ανατροπές στη ζωή μας... Γράφε όταν το έχεις ανάγκη γιατί τότε γράφεις με την ψυχή σου, όπως τώρα...
Να είσαι καλά, να προσέχετε :-)
Υ.Γ. Ξέρω έχω γίνει φάντασμα...

markos-the-gnostic said...

συμφωνώ στις πιο ανύποπτες στιγμές περιμένει να ξετρυπώσει η ευτυχία

Talisker said...

Σας γράφω αγαπητή μια λευκή μέρα!
Οι στέγες κάτω απο τα μάτια μου έχουν ασπρίσει κάτω απο το βάρος του χιονιού.
Συνήθως τέτοιες μέρες δε τη θέλω τη βροχή
αλλά αν είναι να σας κάνει τοσο καλό

-θα προσευχηθώ να βρέξει!

"Ground Control to Major Tom" said...

@Αποτέτοιος,

Όπως ένα τσιγάρο μετά...
clean cut

Καλό σου βράδυ Αποτέτοιε ;)








@Μαστερπσμ,

Ας είναι ότι χρώμα θέλουν (οι μέρες μου)πιο ξεκούραστες μπορεί να γίνουν στη "γαλέρα"...?

(κρύος-ζεστός ο καφές γίνεται εξαίρετος στο στόμα... όταν συνοδεύεται με τέτοια μουσική υπόκρουση)


(πως είναι ο πατέρας σας?)







@Ρόμπερτ,

I thing it was your lucky night :)

Danke und gooden nach Robert:)








@gaykasrkinos7
όσο παγωμένος παραμένεις τόσο παγωμένα θα ναι τα πάντα γύρω σου.
Μόνο εσύ μπορείς να αλλάξεις και όταν γίνει έχεις ήδη αλλάξει το μέλλον σου.

Ελπίζω να σαι στα ζεστά τώρα ;)

ΦΙλιά







@Βασιλή,
Μου αρέσει το λευκό πολύ σαν χρώμα.
Κάνει αυτό το έντονο κοντράστ με όλα τα άλλα χρώματα και ιδιαίτερα με τα μαύρα γράμματα που είναι αδυναμία μου :)


Φιλώ σε







@καρδιά,
Δουλεύουν πάντα incognito εξού και η αίσθηση που εκπέμπουν.

Καλό σου βράδυ






@Κωνσταντίνε μου,
Που θα πάει θα ρθει και η άδεια για το ξεδίπλωμα απο τη "γαλέρα"

(χαίρομαι που σου άρεσε)


Φιλώ σε :)








@Καλή μου Τάιγκερ,
Στην ίδια φάση με τη δική σου με πετυχαίνεις.
Αποκαμωμένη τελείως απο το τρέλλο τρέξιμο της κάθε μέρας.

Φιλιά :)







@Μαρία μου :)

Το μήνυμα ελήφθεί!
Σε ευχαριστώ και ελπίζω την αυριανήν να κάτσω να το σιάξω :)


Φιλιά πολλά!







@Κούλπα μου :)
Αν σου άρεσει τόσο πολύ να την αφήσω και στην επόμενη ανάρτηση ;)


Φιλιά πολλά






@Νικόλα μου,

Αλήθεια που πα΄νε τα φαντάσματα όταν ξημερώνει...? ;)


(όλα καλύτερα τώρα?)







@Μαρκος,

Δυστυχώς και τις πιο ανύποπτες στιγμές συμβαίνουν όλα...


Καλό σου βράδυ









@Ταλισκέρ μου,

Να προσευχηθείτε να χιονίσει και εδώ στο μεγάλο λιμάνι που μένω!

Και γρήγορα, ακόμα και τώρα αν μπορείτε:)


Μην ακούτε που αναφέρομαι μόνο στη βροχή.Έχουμε να δούμε χιόνι εδώ πάνω απο τρία χρόνια.
Τη βροχή μόνο γνωρίζουμε καλά.

ΣΑς φιλώ και να μου παίξετε χιονοπόλεμο και για μένα αύριο:)

Νικόλας K. said...

Καλημέρα!
Κάπως καλύτερα...
Κυκλοφορούν/με ανάμεσα στους ανθρώπους!
Να είσαι καλά! :-))

Spy said...

Kι από τη Τρίτη μέχρι σήμερα τίποτα;;;


(κωλοβροχή...)

"Ground Control to Major Tom" said...

Δηλαδή δ.ε.ν. έχουμε Τρίτη σήμερα...?

(κωλοκατάσταση)

Καλή σου νύχτα Μr.Spy

επί λέξει said...

Πόσο σε νιώθω. Μήπως είσαι μέσα στο κεφάλι μου; Πάντως, σίγουρα - ΣΙΓΟΥΡΑ - είσαι μέσα -ΜΕΣΑ- στην καρδιά μου.

Ανώνυμος said...

Γενικό είναι τελικά το φαινόμενο. Σαν να έχει πέσει κάτι και έχει κάνει τον κόσμο να μην έχει όρεξη για τίποτε.....

"Ground Control to Major Tom" said...

@Αποστόλη,
... όμοιώς ... και το γνωρίζεις ήδη...


Σε φιλώ






@Dame31,
Όταν στενεύουν όρια και περιθώρια η όρεξη αποχωρεί απο το παράθυρο...
Είδωμεν

Καλώς σε βρίσκω :)


(απ'όσο σας διάβασα μια απο τα ίδια και εσείς ε?)

Eraserhead said...

Ίσως η μηχανή μέσα μας να κλωτσάει κι αυτή εμάς για να πάρουμε μπρος καμιά φορά "εκείνες" τις στιγμές. Θα μείνω εδώ να τελειώσω όλο τον καφέ μου γιατί η μουσική μου αρέσει πολύ!!Πάει με τη βροχή που σκάει στο παράθυρο. Καλή σας ημέρα!

theorema said...

Μεγειά ομορφιά μου! Πάντα με ωραίες αλλαγές και κέφια για ανανέωση! Δε μου λες, το χεράκι δικό σου είναι??? :-)))))

Ανδρέας Καρακόκκινος said...

... Του κάκου σκύβω κι αφουγκράζομαι τη γη
μήπως ακούσω καλπασμούς αλόγων
καμπάνες αναστάσιμες να ηχούν
σάλπιγγες νικητήριες ν' αναγγέλουν

Ακούω μονάχα στεναγμούς νεκρών
Ακούω μανάδων επιτάφιους θρήνους

*

... Μα εγώ ξεκόβω από τον άθλιο κόσμο
Γιορτάζω επαναπατρισμό
Γενέθλιες αύρες με καλωσορίζουν

*

... Ακούς την προσκλητήρια μουσική;

Γεμίζει ο κόρφος σου έρωτα και νόστο;

Από τη συλλογή Το άλμπουμ των αποκομμάτων (2009)

Ορέστης Αλεξάκης

Πάντα με την αγάπη μου

Μαρία Δριμή said...

Όλοι περνάμε τέτοιες φάσεις. Η έκφραση δεν γίνεται κατά παραγγελία ούτε προγραμματισμένα. Βγαίνει αυθόρμητα και ξαφνικά. Άφηνέ την να έρχεται αβίαστα, όποτε εκείνη θέλει. Εμείς θα είμαστε εδώ να σε περιμένουμε.
Καλή Κυριακή!

Νικόλας K. said...

Καλά να περάσεις αύριο Λίνα! :-)
φτάσε το χαρταετό στο θεό!

Ανώνυμος said...

επειδή δεν πίνω κρύο καφέ θα περιμένω εδώ να σερβίρεις το επόμενο ζεστό ρόφημα!
προς το παρόν αφήνω την καλημέρα και την αγάπη μου.

"Ground Control to Major Tom" said...

@Eraserhead,
Eίναι διαδραστικό παιχνίδι το πυξ-λαξ.
Είναι φορές που μένεις και απο μπαταρία.
Καλώς σε βρίσκω





@Τheorema,
Όπως και το τσιγάρο;)
Η φωτό αυτή όμως ανάγεται στο ένδοξο παρελθόν μου.
Τώρα πλέον το μαλλί είναι κοντό και σκούρο και ευχρηστό και πολύ μου αρέσει αν και οι άνδρες προτιμούν τις... ξανθές και μακρυμάλλες :)
Αμέν:)))





@Ανδρέά μου!
Μού λειψες!

(μου ανακαλύπτεις καινούργιο "αίμα" απο ότι διαβάζω... Και μάλιστα όμορφα γραμμένο)






@Μaria Jose,
Προτιμώ την αγραναπαυση όταν οι συνθήκες της ζωής γίνονται πιεστικές και σε αναλώνουν αλλά απο την άλλη όσο "κουτό" και αν ακούγεται αυτό, δε θέλω να χαρακτηριστώ "αγενής" απο εσάς τους λίγους που έχω συναντήσει εδώ μέσα και εκτιμώ πολύ.
Περνάω σας διαβάζω αλλά ειλικρινά δεν έχω το κουράγιο να αφήσω ένα αξιοπρεπή σχόλιο.
Είναι σαν τα πάντα να έχουν παραμορφωθεί (ακόμα και εγώ η ίδια) απο την καθημερινή πίεση.
Όπως κι να έχει...

Καλή Σαρακοστή!







@Νικόλα μου!

Μέσα στο πρώτο τέταρτο, τό μόνο που κατάφερα ήταν να στείλω τον δικό μου χαρταετό να χορέψει βάλς με τα ηλεκτροφόρα σύρματα.
Είναι να μην τον έχεις;)
Φιλιά:)




@Πανδώρα μου!

Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαίρομαι που βλέπω ξανά σχόλιο δικό σου!

Με το ρυθμό που γράφω εγώ "ψυγείου" θα τα βρίσκεις.

Φιλώ σε :)

Ανώνυμος said...

μα δεν είναι και περίεργο. Χειμώνας είναι και περνάει. Αν μη τι άλλο αναμένονται αλλαγές και γεγονότα. Αλλά και η σιωπή είναι χρυσή, για να γίνω και λίγο λαϊκός...