Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

"Eρωτήσεις που έχω"









Νεαρός Ζέντι (εγώ): "αυτήν τη βδομάδα παλεύω μάστερ Γιόντα"

Μάστερ Γιόντα: " τι είναι αυτό με το οποίο παλεύεις νέε Ζέντι?¨"

Ζεντί (εγώ): " πολλά πράγματα με μπερδεύουν μάστερ. Υπάρχουν τόσα
πολλά πράγματα που ζαλίζουν το μυαλό μου"

Μάστερ Γιόντα: "η ζωή δεν είναι πάντα εύκολη Ζέντι.
Υπομονή να μάθεις πρέπει, να κατανοείς πρέπει να γνωρίζεις,
να ανησυχείς για αυτά, δεν πρέπει"

Ζέντι:" είσαι τόσο σοφός κύριε. Αλλά δεν μπορώ να μην αγχώνομαι απ' όλα
αυτά τα άγνωστα πράγματα"

Μάστερ Γιόντα:" να έρθεις πρέπει νεαρέ Ζέντι και να μου πείς τις ερωτήσεις σου τώρα...
να τις απαντήσω για σένα θα προσπαθήσω"

Ζέντι: " εντάξει μάστερ... πρώτα να σε ρωτήσω πόσα τσιγάρα
και πόσα οινοπνευματώδη σκευάσματα θα μπορώ να έχω με τα ίδια χρήματα
μετά την αύξηση που θα πάρουν?"

Μάστερ Γιόντα: " Οοο... αυτή η ερώτηση είναι μεγάλη πράγματι.
Πρόκειται περί οικονομικών και μαθηματικών και πιθανών
οδηγιών που θα έρθουν από τους έξω δακτυλίους.
Μπορώ να νιώσω την απάντηση, αλλά μόνο εσύ μπορείς
τη λύση να βρεις νεαρέ Ζέντι.
Χρόνο ίσως να χρειαστεί και κάποιες φορές ο πιο Σοφός άνδρας
το αιθέρα να αφήνει να μένει αιθέρας.
Εμπιστεύσου τα νούμερα, εσύ πρέπει Ζέντι"


Ζέντι: "ακόμα μία ερώτηση μάστερ... οι εξισώσεις, τα μαθηματικά ,
τα..."




Ο Γιόντα Μάστερ σηκώνει το πράσινο φρύδι του κουνώντας το κεφάλι του
ελαφρά σαν από ζαλάδα και ξεδιπλώνει αργά τα μικρά του πράσινα δάκτυλα




Μάστερ Γιόντα:" Σςς... νεαρέ Ζέντι. Ησύχασε εσύ, σου λέω.
Ειρήνη δεν έρχεται όταν πολλές ερωτήσεις κρέμονται στην
άκρη του μυαλού σου.
Φαντάσου δεν υπάρχουν ότι . Είναι παραίσθηση φαντάσου"




Κάθησα καλύτερα τότε στη θέση μου αφήνοντας την πλάτη μου
να πέσει με υπόκωφο θόρυβο στην καρέκλα
εξέπνευσα ότι αέρα είχαν μαζέψει τα πνευμόνια μου
και τα χείλη μου άρθρωσαν ερώτηση μεγάλη




Ζέντι: " μάστερ Γιόντα έχω μια εξίσωση να σου δείξω.
Είναι εξισώσεις σχολείου δημοτικού μάστερ και εγώ δεν
ξέρω να τiς λύσω.
Είναι,

Χ * (0.25 + 7.35 - 1,12)=100
Χ : (7/6 + 2/3)=85



----------------------------------

Ζέντι:" Μάστερ Γιόντα?"

------------------------------------


Μάστερ Γιόντα:" Ναι, νέε μου Ζέντι?"


Ζέντι:" ποιες είναι οι απαντήσεις μάστερ?
Ποιός είναι ο λόγος που έβαλαν τέτοιες μεγάλες εξισώσεις
σε νεαρούς μικρότερους πολύ από μένα?"


Μάστερ Γιόντα:"Αυτήν την ερώτηση δεν μπορώ να απαντήσω
νέε Ζέντι.
Η ώρα να σου πω ήρθε


Ζέντι" μάστερ...?"


Μάστερ Γιόντα:"Ναι..."


Ζέντι:¨"Γνωρίζεις ποτέ τίποτα μάστερ...?"


Μάστερ Γιόντα: "Ειλικρινής θα μαι μαζί σου νεαρέ Ζέντι.
όχι, ειλικρινά όχι...
στις πρώτες "Star Wars" ταινείες ήμουν μια
animated κούκλα
και στις πρόσφατες παραγωγές
είμαι περισσότερο
pc graphics..."


Nεαρός Ζέντι:"ΟΟΟοοοοοοο......."


"Οποιαδήποτε ομοιότητα
με κινηματογραφικούς χαρακτήρες
είναι μια παρωδία της
εσκεμμένης πραγματικότητας"









12 Comments:

Masterpcm said...

ΟΟΟοοοοοοο......

Talisker said...

Τωρα τι καταλαβαινετε λατρευτη??
-ακομα διατελλω σε χαγκοβερ..
μπερδευτηκα:)

-να μας πει ο απο πανω μου που τα καταλαβε ολα:))????(σιγα μη γλυτωσετε λατρεμενε τη σκηνη αλλα ειμαστε σε ουδετερο εδαφος!:)

-αυτος ο ζεντι με μας ειναι η με τους αλλους??

Εγω παντως θελω να σας ευχηθω ετσι φρεσκα και με τη νεα χρονια
να βρειτε απαντησεις σε ολες τις ερωτησεις!!!

-και δεν σας φοβαμαι ..σιγα που δεν θα βρειτε απαντησεις μετα απο αυτο που σκαρωσατε ..σκετο σεναριο!!!

φιλια πολλα!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος said...

Καλησπέρα το κυρία, τι κάνει το υγεία σας? :)
Αυτό γιατί δεν κατάλαβα τον λόγο που οι πρωταγωνιστές σου μιλούν την αλβανική διάλεκτο:)
Κατά τα άλλα, με τα ίδια χρήματα σίγουρα θα έχεις λιγότερο καπνό και αλκοόλ. Το συμβουλή μου είναι καιρός για επιστροφή στο γλυκό μας ουζάκι. Γευστικό, υγιεινό και περιφρονημένο.
Να μας προστατέψει θέλει το Κυβέρνηση, είναι καλό άνθρωπο, πήραν γραμμή από Ρωσία που ανεβάζει τη Βότκα από 1 ευρώ στα 2 για να πατάξει τον αλκοολισμό. Αχ, τι καλά, κοιμάμαι πιο ήσυχος με τέτοιους προστάτες:)

Καλό σ/κ

Masterpcm said...

# Talisker

Σιγά μη σας πω!

(Όχι που θα τη γλιτώνατε στα διεθνή ύδατα..)


# Ground Control to Major Tom

(Συγχωρήστε μου παρακαλώ την απαλλοτρίωση του χώρου που καπηλεύτηκα για να απαντήσω στην διεθνολόγο μας)

"Ground Control to Major Tom" said...

@Mάστερπσμ,

οΟοο, ακούσατε τη λέξη "μάστερ" και ήρθατε βλέπω τρέχοντας ;)

Καλή χρονιά να έχετε αλλά μιας και καταλάβατε δε μου δίνετε και τις λύσεις των εξισώσεων που τους έδωσε για εργασία μες το ΣΚ η δασκάλα της κόρης μου γιατί ειλικρινά τα βρήκα σκούρα?

Χαιρετώσα σας





@Αγαπημένη μου Τάλισκερ,

Μην τον ξεσυνοριζόσαστε τον πάνω απο εσάς.
Ένα εύηχο "ΟΟΟοοοοοοο" είπε όλο και όλο, μη νομίζετε ότι τα γνωρίζει και όλα :)
Καλή χρονιά να έχουμε καλή μου και είπα να της κάνω ποδαρικό στο μπλοκ μου με μία ανάρτηση "πρόζα" για να μου πάει "ιλαρά" αυτή η χρονιά:)
(χρησιμοποιείται και ετσι αυτή η λέξη?)


ΥΓ. ο νεαρός Ζέντι είναι νιάτο και είναι καλό και με μάς ;)

Σας φιλώ πολύ πολύ :)







@Κωνσταντίνε μου :)

Νομίζω ότι πρέπει να σε εντρυφήσω στην φιλοσοφία των "Star Wars" ταινειών;)

Σε φιλώ βόρειε μου





@Μάστερπσμ,

για αλλοτρίωση θα είχα θέμα αλλά μιας και μιλάτε για απαλλοτρίωση the time is all yours.

Ra Ma said...

Με τις ερωτήσεις που του έκανες και τον ξεμπρόστιασες ...δεν τον βλέπω να κάνει τον μάστερ στο επόμενο επεισόδιο!

Καλημέρα, καλή εβδομάδα και καλή χρονιά ...με πολλές απαντήσεις!!!

theorema said...

Καλή χρονιά και όπως την θέλετε, εκλεκτό πλάσμα! Εύχομαι εμπνεύσεις και σκέψεις μαγικές, όπως πάντα κι ακόμα πιο ζωηρές! Κι όλα τα καλά μπροστά στα δυο σας πόδια :-)

Margo said...

Βρήκες απαντήσεις νεαρέ Ζέντι; Ποιος ο λόγος για τέτοιες εξισώσεις σε νεαρούς πολύ μικρότερους από σένα;)) Ωχ τι μας περιμένει και δε συμπάθησα ποτέ τις εξισώσεις!!!

Φιλάκια πολλά:))

Pansofix said...

ΩΡΑΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ...

Ανώνυμος said...

Καλή μου majorlina, τί αναπάντεχω κομμάτι ήταν τούτο ΄δω; Μέσα στον τραγικό κόσμο αυτό, δυο εξισώσεις κι ένα πράσινο αρκουδάκι να αιωρείται έτσι ξάφνου μπροστά μου. Ξέρεις η επιστήμη είναι γι΄αυτούς που δεν ανακαλύψαν την ψυχή τους και παν να τα εξηγήσουν όλα μαθηματικά. Δε λέω καλός κι αυτός ο δρόμος, αλλά δεν οδηγεί ποτέ σε κάτι ανθρώπινο. Κι αν μη τι άλλο το πράσινο αρκουδάκι είναι ένας προφήτης, σαν τον Σωκράτη, που σου δίνει κλωτσιές και σε στέλνει στου λεώντος τη φωλιά, για να μάθεις τι σημαίνει η ζωή μόνος σου. Γιατί μόνο έτσι μαθαίνεις. Αν στα πει όλα το πράσινο αρκουδάκι τότε έχασες. Χάσαμε όλοι μας.

Τι μου κάνεις τώρα; Κι ενώ ετοιμαζόμουν να κοιμηθώ, άδειος από σκέψεις. ΕΚΜΗΔΕΝΙΣΜΕΝΟΣ. Στον προθάλαμο της Νιρβάνας. Να κουλουριστώ μεσ το πάπλωμα μου που είναι για δυο άτομα και δε θέλει μπάλωμα, κλπ. Αν μη τι άλλο όμως με έκανες πάλι να νιώσω ζωντανός και να θέσω πάλι τις υπαρξιακές ερωτήσεις, ξέρωντας πως την απάντηση θα την ζωγραφήσω αύριο. Ή σήμερα, τη νύχτα στα όνειρά μου.

good night majorlina

tsiailisworld said...

aaa, trelainomai gia Star Wars!!! Eimai big fan!!! Exo kai oli ti syllogi! Xero th skini pou fantazosouna, einai sto nisi pou ekpaidevetai o Jedi, o Anakin nomizei oti o Master Joda einai nekros, alla i psyxi tou einai ekei kai ekaidevei tous proikismenous nearous Jedi.

theorema said...

Oh, my sweet little girl! What a comeback!!! :-)))))